Halløj igen

Så har jeg fået vendt snuden herind igen…

Nogle af jer kender mig sikkert fra da jeg havde Rottweiler (huskat) og senere DK Wehnerts Madeleine (Europé)

Jeg har været katteløs i nogle år, men bor nu et sted med tilladelse til 1 kat.

Og jeg havde egentlig ikke regnet med jeg skulle have kat igen foreløbigt, men jeg bor et sted hvor mange af os har en eller anden form for øh forhindring rent mentalt.

Og en af de andre beboere er lidt som en 10 årige i hovedet, hun havde så anskaffet sig en dejlig huskatte killing (hun havde egentlig 2, men fandt ud af man kun må have 1 så kom af med den anden)

Denne huskat kom jeg hurtigt ind omkring, da jeg er ret dyre tosset og det ved folk heromkring godt :rofl:

Men jeg fik selvfølgelig rådet til kastration og øremærkning, hvilket hun gjorde.

Jeg tilbød så at han kunne komme ned til mig, da hun tit sagde at han var lidt træls.

Og bevares han var en killing, men han er nok en af de mest utrælse killinger jeg længe har set :smiley:

Da han så havde været det meste af tiden hos mig, spurgte jeg om jeg ikke bare skulle beholde ham.

Det sagde hun ja til og jeg fik lavet en købsaftale med hans øremærke skrevet på, som hun underskrev og jeg kunne nu omregistrere ham…

Den dejlige huskat hedder Simba og er en dejlig stor en af slagsen, hele 6 kg uden at være overvægtig :smiley:

Han er en rigtig mor-mis men har efterhånden accepteret min datter også er her engang imellem :smiley:

Ud over Simba har 3 indisk vandrende pinde Vandre, Winnie og Lily

Hilsen Tanja :smiley:

20 Synes om

Han er 1 år (fødselsdag 1. Juli) og i sommers gik vi tur stortset hver dag… Nu er det lidt for koldt og vådt til han gider :smiley:

16 Synes om

Simba ser dejlig ud. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Ja jeg er SÅ glad for at skæbnen ville han skulle havne her :heart:

:velkommentilkg: og hvor ser han dejlig ud :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

:velkommen: til både dig og smukke Simba

1 Synes om

:velkommen:

1 Synes om

Ja, den fødekasse du forærede mig har set mange Eife-killinger i årene siden :smiley:

Dejlig stor husmis du har fået dig :inlove:

1 Synes om

Velkommen tilbage til både dig og den skønne husmis :slight_smile:

1 Synes om