Halløjsa =)

Hej med jer. =)

Jeg hedder Maiken, er 14 år og bor i byen, Ry, med mine forældre, fire tamrotter, tre katte og en pokkers masse fisk. =) Mine katte er vist nok henholdsvis tortie, sort/hvid-broget (ved ikke, om det er korrekte betegnelse) og rød/hvid-broget (heller ikke sikker). :slight_smile: :slight_smile:

Jeg elsker at læse, se film, skrive historie, og selvfølgelig være sammen med mine dyr. -forelsket -forelsket -forelsket

Jeg læser mest Dennis Jürgensen, Stephenie Meyer og Anne Rice, eller alt, der har ordet “vampyrer” eller “varulve” på bagsideteksten. -engel -engel

Film ser jeg for det meste også kun, hvis der er spandevis af blod, en flok vampyrer eller varulve, eller bare overnaturligt i det hele taget. -sorry -sorry -høhø -høhø (ingen kommentar til evt. psykiater-besøg -shhhh )

Jeg har et mini-job ( AVK GUMI A/S ) ved siden af skolen, hvor jeg tjener 58 kr. i timen. :smiley:
Min hverdag er blevet ret presset, da jeg er på 15-16 fora (hvilket jo så kun er min skyld XD), kæmper med lektierne og skal passe dyrene. :slight_smile: Det sidste er heldigvis en dejlig del af dagen. :smiley:

Det er faktisk en “tragisk” historie om, hvordan vi fik katte.
Min far fandt en dag en lille, rød kat under en affaldscontainer på sin arbejdsplads. Den var så lille, at den kunne ligge i brystlommen, men den spiste gladeligt leverpostejsmadder.
Min far tog den til dyrlægen sammen med min mor, der havde fri, og dyrlægen sagde, at hvis den spiste, så var der god mulighed for, at den overlevede. :smiley:

Idag lever den i bedste velgående, vejer omkring 6½ kilo i en alder cirka 8 år, er far til to killinger (hvor vi gav den ene væk, da det var en han s-ked -ked og er en kæmpe putte-trold. -forelsket

Nå, det blev en lang smøre, håber I kan bære over med mig. -sorry Hvis der er noget, I vil vide, spørger I bare. :slight_smile:

Venlig hilsen,
Maiken. :slight_smile:

-velkommen her inde… Jeg håber du får mange hyggelige studer sammen med os andre kattegale…

Hej Maiken -velkommen

Håber du får en masse gode oplevelser på kattegale -joker

hej Majken :slight_smile:

stort -velkommen til kattegale - dejligt at se du har fundet vej herind… vi glæder os til at se digi trådene, se billeder af dine dejlige dyr og høre om alle jeres søde og sjove historier :slight_smile:

hvis der er noget du er i tvivl om kan du altid bare spørge

mange knusere og endnu en -velkommen

-pote -kramer
Miss T

PS: lad være med at bruge vis prøve knappen - den driller… kopier hellere dit indlæg og så rediger det efterfølgende hvis der er noget du vil lave om :slight_smile:

-velkommen herind til alle de kattegale [bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Uuha, mange, mange tak, allesammen. [bigloony] (tager dette som en meget glad smiley, beklager, hvis den ikke er). =D =D

Miss T - Ok, mange tak for vinket. =D

-velkommen Maiken. Jeg håber, du blive rigtig glad for at være her på KatteGale -velkommen

-velkommen Maiken

-velkommen hej med dig Maiken og stort velkommen til os kattegale…

He he jeg har læst et par bøger af Dennis Jürgensen, og han er genial -høhø -høhø Kan godt forstå, du læser hans bøger -thumbs

Jeg håber du kommer til at trives herinde [smilie=hate-smile.gif]

Hej Maiken

Velkommen til KatteGale.

Håber du bliver glad for at være her.

Hejsa og -velkommen jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde -jegkrydser

Igen, tusind mange tak, hvor er det fedt at blive budt velkommen på den måde, det varmer utrolig meget. [bigloony] [bigloony] Og jeg VED, at jeg kommer til at elske at være herinde. =D

Hvad for nogle af dem har du læst? =D Synes, han har en vild fed humor, selv i de alvorlige situationer. =D

Hvad for nogle af dem har du læst? =D Synes, han har en vild fed humor, selv i de alvorlige situationer. =D[/quote]

Jeg kan ikke huske dem alle, men jeg kan huske Brædder til Draculas kiste -høhø og Kærlighed ved første hik. Jeg hulkede af grin, da jeg læste den -høhø -høhø Hans humor er simpelthen suværen -thumbs

Annette O - Hehe, har ikke læst dem, men vil sætte dem på listen over du-skal-låne-disse-bøger-listen, når jeg skal på biblioteket næste gang. =D “Brædder til Draculas Kiste” … er det ikke en del af serien “Krøniker fra Kvæhl”? :slight_smile:
Har selv læst Kadavermarch, Kadaverjagt og Spøgelseslinien 1-3. :slight_smile: Kadavermarch er mit ABSOLUTTE favorit! =D Har aldrig grint så meget over en bog. -høhø -høhø

Hej Maiken og velkommen.

Håber du bliver glad for at være herinde -kramer

Mange tak. [bigloony]

Kærlighed ved første hik nød jeg bare at læse. Jeg læste den i folkeskolen.

Han skriver bare super godt!!

Det gør han nemlig. :smiley: “Kærlighed ved første hik” blev vist det rigtige gennembrud for ham. :smiley:

-velkommen