Halsbånd=sjovt øøøøh

Jeg forstår ikke Kyrie.

Hun har fået et nyt LYSERØDT halsbånd med klokke. Hun står sødt og tigger om at få det på og bliver stik fornærmet når man fjerner det. Render rundt og fjoller det det på og er hyper kælen imens det er på.

Hvad hulen er logikken i det :ups: -LOL

Der må være en særlig logik for hunkatte :øhmm:
Prøvede at vænne Flykra til at have sele på, men ikke om hun fandt sig i det…lige indtil den dag, hvor hun fik en sort lædersele med “diamanter” på…så var selen pludselig ok…mærkelige hunkatte :tihi: De vil jo bare være fine :fin: :klapper:

Logikken kan jeg ikke se. Halsbånd er ikke sikkert for katte (alt for mange der er kommet til skade) - klokke er direkte dyrplageri med kattens super gode hørelse

Mon det nye (lyserøde!! :thumbup: ) halsbånd har en speciel lugt hun ikke kan stå for?? Sådan lidt den samme reaktion som på katterurt og Baldrian. Det kan være derfor hun er så vild med det.

Desuden er jeg enig i at man skal være forsigtig med halsbånd til katte. Er der ‘åbn-let-spænde’ på?

Masser af hilsner,

Ayoe

Hun syndes da bare hun er super lækker…(billeder??)

Tror ikke altid der er logik i katte :høhø: :høhø:
Men jeg ville nu selv hive klokken af iøvrigt.

En klokke i halsbåndet er det rene dyrplageri.

De kan blive sindssyge.
Den “lov” er fabrikeret af nogle idioter. :doh:
Undskyld mit sprog.

Den er sat på, for at “advare” fuglene.
Katten må hellere tage en fugl i ny og næ - end at jeg ender med en sindsyg kat…:ked:

Mine går med halsbånd; men det er de dyre, som lukker op, blot der er den mindste modstand.
Der bliver tabt flere hver måned;
men det går nok.

Hun er 100% indekat og har det kun på under opsyn fordi hun synes det er sjovt. Det er et af de halsbånd med elastik i som hun selv kan pille af når hun ikke gider det mere.

Rykkede lige klokken så den ikke irriterede hende. Hun har endnu ikke bedt om at få det af igen tværdimod så er halsbåndet ikke klokken der var sjov :øhmm:

Mon katte kan se farver hun er faktisk tiltrukket af de fleste lyserøde og sorte ting :sshh::tihi: Skal nok lige fange et billede af den skøre kat hvis jeg kan finde mit overførselskabel:høhø: