Halv rund spand som kan bruges som seng efterlyser

Hej
Leder efter noget jeg selv synes er vildt underligt, men børn og kat er klar i spøttet.

Har nogle af jer set en halv rund spand som en voksen birma kan være i. Lige nu er ynglings sengen en halv rund spand fra royal canin, så gerne en der ligner den men kan rumme en større kat end en killing. Gulvspande er desvære runde og selv om de kan leges kort i, er de bare ikke i hverken kat eller børns smag…

Kat vejer lige nu 2 kg og elsker når spand fungere som gynge og som en reel seng… så ønsket er vist ret klart… ligesom at der skal være bund i, så han kan gemme sine øh hemligheder i den kære spand

Og ja jeg ved man skal passe på med at købe katten i sækken, men katten i spanden er nok noget af det bedste man kan eje… så ungerne mangler virkelig en ny spand

8 Synes om

Vi har vist en stående fra RC i kan få

Uhh det vil være rart… for den lille her er ved at være for lille… og den skøre kat ELSKER sin spand

Min første tanke var skraldespand på hænger på væg, men billig er det ikke, i hvert ikke det jeg lige kunne finde. Så super hvis Jeanette kan redde jer. :slight_smile:

https://www.shopsign.dk/papirkurv-halvmane-30mm

4 Synes om
5 Synes om

Prøv at google krybbespand :slight_smile:

1 Synes om

Uhhh sikke et godt bud… den må jeg prøve om jeg kan finde

1 Synes om

Der var jeg ikke heldig… er det en som en staldspand… min google viste mig først krabbespande

Den er også flot…

1 Synes om

Men lige dyr nok løsning til det brug. Og nok også for tung, i forhold til plast.

1 Synes om

en del af de er med ophæng, men uden håndtag, vær lige opmærksom på det

Køb Horze spand m/flad side | horze.dk?

color=GR

Der er også denne i metal

Med venlig hilsen

1 Synes om

Den er kun 13 cm. i diameter :wink:

2 Synes om

Hmm, må vist heller prøve og sove bare en halv time mere

@line_refsgaard beklager glem metal spanden, med mindre det er til nye små killinger

Med venlig hilsen

Jeg håber ikke at få andre killinger med lyst til spande… men mange tak

2 Synes om

1 Synes om

Åh ja den stor af dem se helt perfekt ud….

Ja tænker den lille er samme størrelse som I allerede har