Hampus er topunderholdt

Hvad gør I andre egentlig for at underholde jeres katte i sommerferien?

Ja, jeg har jo i dag haft et par hønsebasser med tilhørende fire kylleryller på græs, så Hampus havde noget spændende at kigge på :muhaha:

Her er et par i hønsegården under hønemors vinge :hjerte:

Heldige Hampus :D:ok:

Hvor er de små dog søde :hjerte: Hvor tamme er hønsene?

Jeg holder oldenborrer for Lillens skyld :høhø:

Godt ham Hampus ikke kan regne ud, at han sikkert kunne vælte buret - eller hvad? :slight_smile:

Vi er taget på sommerferie og svigermor passer kattene - det må være underholdning nok for dem.

(Kattene kan sno hende om deres poter så de bliver vartet op i hovede og hale)

[QUOTE=Beydana;1250244]Heldige Hampus :D:ok:

Hvor er de små dog søde :hjerte: Hvor tamme er hønsene?[/QUOTE]

Silkehøns kan blive meget tamme - det er mine dog ikke. Jeg bruger nok for lidt tid inde i hønsegården, men meget tid udenfor med at studere dem - det er totalt afstressning :slight_smile:

Jeg har sørget at der er killinger at lege med.
pt har jeg 4 stk plejekillinger

Hampus tænker hvorfor er kattemaden nu i bur og fås de også i andre farver end lysegule - interessant det må jeg lige fortælle vennerne :høhø:

Mine er mest underholdt af gråspurve familier og musefamilier, de bliver mindre og mindre de familier :frowning:
Vores skadefamilie er overlevet, kun hunnen der var uden halefjer i en periode :wink:

Her pakker vi hus sammen…
Og finder katte de underligste steder!
Er ved at være paranoid, når en kasse lukkes - Ting synes lidt for ofte at sådan en fyldt flyttekasse er den mest udsøgte katteseng!

[QUOTE=galath;1250248]Jeg holder oldenborrer for Lillens skyld :høhø:

Godt ham Hampus ikke kan regne ud, at han sikkert kunne vælte buret - eller hvad? :)[/QUOTE]
Her holdes også oldenborrer - dog foretrækker jeg dem på ydersiden af vinduet.

Ved skumringstid sværmer de rundt foran soveværelsesvinduet, til kattenes store underholdning. :høhø:
Så slår de løs på vinduet, Fnuggi slikker også på det. Tossede kræ.

Ellers er fluer og natsværmere også svært populære. :ok:

Hampus har da vist en helt fantastisk fjernsyn. Tænk, en kylle der har lyd på.

Vi har hunden. Han er bedre end tv og når han sover han man prikke på ham med en pote for at se OM han sover… :tihi:

Vi har nabomisser og børn i gården. Og en gang om året får jeg hele København til at skyde fyrværkeri af, så Sigga-missen kan lege “fang-glimtet” :wink:

[QUOTE=Tea;1250548]Her holdes også oldenborrer - dog foretrækker jeg dem på ydersiden af vinduet.

Ved skumringstid sværmer de rundt foran soveværelsesvinduet, til kattenes store underholdning. :høhø:
Så slår de løs på vinduet, Fnuggi slikker også på det. Tossede kræ.

Ellers er fluer og natsværmere også svært populære. :ok:[/QUOTE]

Lillen bærer dem glad og gerne ind og deponerer dem i sofaen hos mig :yikes: Den anden aften stod han og rodede ved mine ben. Så var det, fordi han havde puffet en af dem ind under mit ene ben, så han ikke kunne få fat i den igen :venter: Så glemmer jeg altså at rose ham, må jeg bekende, før jeg henter fluesmækkeren og får kræet (billen) båret udenfor igen :høhø: