Han er mit barnebarn

ham på trommer og jeg er den stolte stolte bedstemor.

Knus Elin

Det ender snart med jeg opretter en Facebook konto…bare til at se sådanne indlæg.

Æv Elin, det ser desværre ud til at man kun kan se videoen hvis man er “venner” med dit barnebarn…

/Mette

Se, dét havde jeg jo gjort for længe siden hvis jeg var dig - jeg har en svigermor der absolut IKKE vil ha en facebook profil, men jeg forstår simpelthen ikke problemet - hvis ikke man vil oplyse noget om sig selv, jamen så opret dog en profil for “Fido” eller “misser”. Jég er venner med op til flere kæledyr på FB og på den måde kan “deres mor eller far” jo se med på min profil - mine videoer/billeder/aktiviteter - uden selv at “udstille sig” :slight_smile:

Så kom frisk på FB :slight_smile:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;513184]Se, dét havde jeg jo gjort for længe siden hvis jeg var dig - jeg har en svigermor der absolut IKKE vil ha en facebook profil, men jeg forstår simpelthen ikke problemet - hvis ikke man vil oplyse noget om sig selv, jamen så opret dog en profil for “Fido” eller “misser”. Jég er venner med op til flere kæledyr på FB og på den måde kan “deres mor eller far” jo se med på min profil - mine videoer/billeder/aktiviteter - uden selv at “udstille sig” :slight_smile:

Så kom frisk på FB :slight_smile:

/Mette[/quote]

Ja nu slynger jeg nok så fint med armene…
Er dog overhovedet ikke sikker på hvordan man gør…

Hvis jeg feks lavede en profil til min kat…er der så ingen regler for hvor meget jeg SKAL lægge på profilen af billeder osv. osv.??

Jeg har heller ikke tilladelse til at se videoen desværre… :slight_smile:

Der skal laves om i indehaverens privatindstillinger før vi andre kan se

[quote=Sannela;513190]Ja nu slynger jeg nok så fint med armene…
Er dog overhovedet ikke sikker på hvordan man gør…

Hvis jeg feks lavede en profil til min kat…er der så ingen regler for hvor meget jeg SKAL lægge på profilen af billeder osv. osv.??[/quote]

Nej det er valgfrit, man behøver slet ikke oprette billeder i ens profil hvis man ikke vil :slight_smile:

Så er han flyttet over i min profil.

Jeg kan ikke se den, men det så nok fordi vi ikke er venner på FB :slight_smile:

Er sikker på at han er rigtig kær alligevel, dejligt med stolte bedstemødre

[quote=Elisabeth2;513214]Jeg kan ikke se den, men det så nok fordi vi ikke er venner på FB :slight_smile:

Er sikker på at han er rigtig kær alligevel, dejligt med stolte bedstemødre[/quote]
Ja men det kan vi da bare blive.
Søg på Elin Kramer Kjellerup:)
Knus Elin

jeg kan heller ikke se den :frowning:

Vi er venner og jeg kan stadig ikke se den :frowning:

Så kan få ham at se på foto :slight_smile:

Det er da underligt, jeg prøver lige at finde ud af noget.
Knus Elin