spinder noget så sødt, ælter med poterne på ens arm, så det gør ondt, savler, er stribet og fræk - hedder Don Nemo og fylder 2 år i dag
De har spist hele dagen så nu snorker de:-)
Hunden var med til festen, selv om Nemo sagde, at han ikke var inviteteret. Bagefter sad de sammen. De vil ikke indrømme det, men de ER blevet venner de to:-)
Stooort tillykke til Don Nemo. Hittemis og med verdens største ego [smilie=hate-tunz.gif] .
Det er ikke størrelsen det handler om, men ego’et i hvert tilfælde i Nemo’s tilfælde -thumbs
GODT I har fejret føs’daen…fik I rejer?
Her skulle vi have haft rejer, men da jeg kom hjem opdagede jeg det var krebsehaler så hele dåsen endte i skraldespanden hvor hverken undertegnet, gemalen ELLER dyrene kan lide dem -mai …kunne jo bare se mig for.
Brita
Tillykke dejlige Nemo.
Håber du bliver ved med at drive gæk med mig, når jeg kommer for at give dig mad, når din mor er ude og føjte.
Tænk en dag kunne jeg ikke finde Nemomissen, jeg kaldte og kaldte, ingen Nemo. Jeg ledte både i kattegården, ovenpå, ja selv udenfor, ingen Nemo.
Jeg havde det slet ikke godt med at skulle ringe til hans mor, og fortælle at Nemo altså var taget på strejf.
Lige inden jeg trykkede hans mors nr. på mobilen, hørte jeg en let raslen og jeg kiggede ind i en stor papkasse. Der var Missen og han lå bare og kiggede på mig. Han gad da ikke svare når jeg kaldte, for jeg kunne jo se ham.
Hvor blev jeg lettet og jeg havde nok kun gået forbi kassen 25 gange
Aldrig er jeg blevet så glad for at se Nemo, som lige den dag, så han fik lige et par ekstra rejer.
Knus Elin