Han Mijaver

Vi har både en dronning og en prinsesse her i huset.
De er ikke ligefrem ungkatte, men de mjaver alligevel begge ad h. til - især kl. 4 om morgenen…:stuck_out_tongue:

Oliver lyder konstant som en due lige pt… :tihi:

Jeg når ikke en gang at vågne før han snakker løs… Hans stemme er også det sidste jeg hører inden jeg falder i søvn… :stuck_out_tongue:

Mijav Mijav Mijav… Drrruuu… Druuu… Drrrrrruuuuuuu… hele tiden…

Tror også bare det er noget forårs halløjsa… :slight_smile:

Jeg har også en lille larmeprinsesse herhjemme. Men hun snakker nu altid - uanset årstiden.
Hun snakker især når jeg lige har været i bad, og skal altid op og sidde ved mig.
:wehuu:

Mon ikke, at Sika har lidt forårskuller.

Jeg tror det er forårskuller …
min neutraliseret futte snakker også løs

dog Aslan som er fertil lidt endnu skriger løs og “råber” ved døre og vinduer :slight_smile:

Nååårh… Så det er dét som Teddy fejler… Han lider af forår… :høhø:

Jeg har godt undret mig over at han snakker mere end sædvanligt for tiden…

Min Opus snakker hele tiden - mundtøjet står aldrig stille på ham og han snakker simpelthen så højt! Jeg har også gået og ledt og ledt efter årsagen til denne snakken, og eftersom jeg endnu ikke, efter snart to år, har fundet den har jeg affundet mig med at han nok bare er en værre sladretante der snakker mere end nogen kvinde jeg har mødt. Er du vanvittig hvor jeg elsker ham :cool2:

Hihi - Jamen så lider han os bare af forårs kuller som alle os andre :smiley:

Ja, hele året rundt. Men forår er jo sådan en dejlig tid, så at have en kat med forårskuller i november er da bare herligt :hjerte: :klapper:

HAHAHAHHA …

Præcis, han har os mijavet i vinters, men slet ikke i sammestil som nu da :smiley: