Når Theod0or sover eller når han er meget magelig i en nullerputte seng eller radiator seng, så smasker han. Ikke hele tiden men lidt engang i mellem.
Er der nogen der har en ide om hvorfor han gør det? Ingen af mine 2 andre misser smasker andet end når de spiser kogt Torsk som de elsker:D
Da jeg var ude på Hillerød dyreinternat fik jeg at vide at jeg skulle smaske når jeg stod med de små killinger for at berolige dem. Hende jeg blev vist rundt af hun smaskede hver gang hun tog en lille killing op og nogle gange smaskede de tilbage igen - hun forklarede at det var noget der beroligede dem og at killingen også smaskede i ny og næ for at berolige sig selv eller for at vise at den var rolig.
Det er lidt svært at forklare og om det er rigtigt ved jeg ikke men de 2 gange jeg var der ude virkede det til at virke så jeg smaskede på livet løs når jeg fik en lille killing i favnen.
Jeg brugte det også istarten jeg havde mine killinger hjemme især overfor Saga som var meget sky - jeg syntes det hjalp. Idag bruger jeg det ikke.
okay… lyder ret interssant…
Sjovt at han gør det når han putter aller bedst. Måske der går killinge stadie op i ham når han putter??
Han virker MEGET tryg når han gør det
ang smaskelyden… den beroliger, fordi det lyder som når en killing dier… jeg bruger den meget til de små
Men jeg jan ikke få det til at hænge sammen med at han kun bruger den når han putter rigtig godt, altså virkelig nyder at putte, og gerne hvis Vanilla putter med ham, men også alene
Måske drømmer han at han ligger og dier hos sin moar :?
Hi HI ja dte kunne da vel sagtens tænkes…Nååå min lille puttedreng. Han er sgu bare så dejlig-wehuu Vil lige sige igen at det kun er meget lidt han smasker, men det kommer altså engang i mellem når han putter.
Hvis hende fra hillerød dyreinternat har ret i sin teori så skulle de også smaske af velbehag - det er ikke smask som når de spiser men små korte lyde.
Ja dte er meget små smask og kun engang imellem. Om som skrevet er de når han ligger på hans ynglingssteder og bare hygger:)
jeg bruger det til Ramses og Sethi hvis de er lidt oppe at køre - så falder de som regel ned og bliver rolige…
og jeg bruger det meget under showvask
det er en god hyggeting… for de forbinder det med noget dejligt
mennesker gør det også i søvne - typisk når vi drømmer