Thomas vandt. Mit hjerte har overgivet sig, og alt tyder på, at jeg har fået mig en delekat (med min nabo) som tilbringer mere og mere tid her.
har jeg sagt A så må jeg også sige B. Jeg har derfor nu sagt til Thomas, at hvis han VIL bo her, så er han velkommen, også skal jeg nok både fodre og passe med dyrlæge. Desuden må jeg betale Brita for hendes indsats da han blev fixet (selv om hun siger nej - jeg betaler ved at købe noget på kontoen så:)).
Han står allerede registreret i mit navn. Han gæster sine ejere med mellemrum, men helt ærlig - jeg var i det hus forleden og hente en hund, som skulle skifte hjem ret akut. Der er NI BØRN. Forestil jer det. Og de er ikke ressourcestærke selvom de er søde mennesker. Der er derfor et enormt larm og stressniveau. Jeg forstår Thomas. ikke et ondt ord om ejerne, men jeg forstår ham.
Han har været ihærdig i sit valg af mig. Først sad han i vinters to måneder udenfor løbegården uden at jeg fodrede ham. Han sad bare og så ind. Til sidst gav jeg ham mad. Så blev han naturligvis hængende. Jeg har været hård, da jeg opdagede han havde en ejer, men han hang ved. og ved og ved.
Gjorde sig venner med mine andre katte, trykkede næse med Eddie som så helt forskrækket ud:tihi: og leger med Tara, som er i så godt humør, som jeg ikke har set hende i siden Nemos død.
Mit problem er to ting: Han bider (sandsynligvis har børnene været lidt hårde ved hans hale) og han er 110 % udekat.
Men nu bor han her altså alligevel - ja han boede her jo faktisk allerede iflg ham selv - jeg kapitulerer - denne kat er mere stædig end jeg - Thomas har vundet og jeg har fået det, som jeg forsværgede: en udekat i min lade.
Jeg ved endnu ikke, hvad jeg gør til vinter. Alle gode råd modtages med kyshånd. Han har laden, men den er utæt med vind og kulde. Kan jeg lave en flamingokasse mon?
Bideriet arbejder vi på. Det går rigtig godt. Jeg forhindrer, at han får succes med det, og roser og forstærker ham i små trin ved at berøre kort og fjerne hånden, før han oplever ubehag. Det betyder, at jeg kan ae ham lidt længere tid nu.
Lige nu ligger han ude på den anden side af hegnet til løbegården. Tip og Tara ligger klods op af ham i bunke.
Mit hjerte kunne simpelthen ikke afvise denne tossegode jeg-tror-stadig-jeg-er-fertil-men-jeg-tør-stadig-ikke-slås-med-nogen kat.
Så velkommen Thomas O´Malley. Jeg betegner ellers mig selv som en temmelig stædig kvinde, men en hård nød eller hjerteløs - det har jeg nu aldrig været.
Så han vandt-surrender
her er “fjolset”:fløjte: