Han vandt

Thomas vandt. Mit hjerte har overgivet sig, og alt tyder på, at jeg har fået mig en delekat (med min nabo) som tilbringer mere og mere tid her.

har jeg sagt A så må jeg også sige B. Jeg har derfor nu sagt til Thomas, at hvis han VIL bo her, så er han velkommen, også skal jeg nok både fodre og passe med dyrlæge. Desuden må jeg betale Brita for hendes indsats da han blev fixet (selv om hun siger nej - jeg betaler ved at købe noget på kontoen så:)).

Han står allerede registreret i mit navn. Han gæster sine ejere med mellemrum, men helt ærlig - jeg var i det hus forleden og hente en hund, som skulle skifte hjem ret akut. Der er NI BØRN. Forestil jer det. Og de er ikke ressourcestærke selvom de er søde mennesker. Der er derfor et enormt larm og stressniveau. Jeg forstår Thomas. ikke et ondt ord om ejerne, men jeg forstår ham.

Han har været ihærdig i sit valg af mig. Først sad han i vinters to måneder udenfor løbegården uden at jeg fodrede ham. Han sad bare og så ind. Til sidst gav jeg ham mad. Så blev han naturligvis hængende. Jeg har været hård, da jeg opdagede han havde en ejer, men han hang ved. og ved og ved.
Gjorde sig venner med mine andre katte, trykkede næse med Eddie som så helt forskrækket ud:tihi: og leger med Tara, som er i så godt humør, som jeg ikke har set hende i siden Nemos død.

Mit problem er to ting: Han bider (sandsynligvis har børnene været lidt hårde ved hans hale) og han er 110 % udekat.

Men nu bor han her altså alligevel - ja han boede her jo faktisk allerede iflg ham selv - jeg kapitulerer - denne kat er mere stædig end jeg - Thomas har vundet og jeg har fået det, som jeg forsværgede: en udekat i min lade.

Jeg ved endnu ikke, hvad jeg gør til vinter. Alle gode råd modtages med kyshånd. Han har laden, men den er utæt med vind og kulde. Kan jeg lave en flamingokasse mon?

Bideriet arbejder vi på. Det går rigtig godt. Jeg forhindrer, at han får succes med det, og roser og forstærker ham i små trin ved at berøre kort og fjerne hånden, før han oplever ubehag. Det betyder, at jeg kan ae ham lidt længere tid nu.

Lige nu ligger han ude på den anden side af hegnet til løbegården. Tip og Tara ligger klods op af ham i bunke.

Mit hjerte kunne simpelthen ikke afvise denne tossegode jeg-tror-stadig-jeg-er-fertil-men-jeg-tør-stadig-ikke-slås-med-nogen kat.

Så velkommen Thomas O´Malley. Jeg betegner ellers mig selv som en temmelig stædig kvinde, men en hård nød eller hjerteløs - det har jeg nu aldrig været.

Så han vandt-surrender

her er “fjolset”:fløjte:

Hvem kunne modstå i længden? :slight_smile:
Han er jo “en Nemo”. Han valgte at komme lige efter Nemo døde - klog kat! Jeg var sårbar var jeg:tihi:

Ejerne ved naturligvis dette - de vil gerne af med ham og har villet det siden de så regningen for kastrationen.:ups: Den var ikke så god den der, da jeg lige kastrerede naboens kat -ass men sket var jo sket, såe… :tihi:PIINLIGT:fløjte:

Tillykke med din nye mis Helle, han er bare dejlig :wehuu:
Thomas er heldig at få dig som madmor.

Hehe, Tillykke med Thomas - han er lækker! :slight_smile:

Han har valgt godt har han :wink:

/Mette

Nå det var rart du endelig kunne fatte det:)
Så må du igang med at bygge hus til ham, eller overdække hans sofa.:slight_smile:
Knus Elin

Hvis det kommer så langt at han kommer ind på et tidspunkt (når nu kattene holder så meget af ham -høhø), så må du jo til at agere personlig døråbner ligesom alle os andre slaver… :wink:

Men 2 flamingokasser oven på hinanden (sådan at der skabes en hule), tapet sammen med en god tape, skær hul til missen og så nogle tæpper i… :slight_smile: Man kan også købe sådan nogle plantekasser med låg på… Så kan du jo skære hul i siden… Men det er jo ikke sikkert han vil bruge sådan noget…

Og tillykke med din nye delekat… Så er det spændende at høre hvornår han adopterer dig på fuld tid :wink:
Men var det egentlig ikke dig der havde en ordentlig omgang vildkatte/tilløberkatte?? For de vil jo nok blive til at stjæle smukke-missens sovested når han ikke tør slås… :?

Klart han vandt -høhø :wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke Thomas (jeg tillader mig , at kalde ham Simba 15)for Helle HAR ret…jeg skal ikke have nogle penge retur…ikke så meget som en 25 øre (som jo er udgået) :ups:
Til gengæld vil jeg tilbyde ham at Poul laver et isoleret kattehus til vinter med indbygget nullerputseng
OG NEJ, det er ikke for at hjælpe dig Helle…det er for Simba 15’s skyld, så du kan ikke sige nej…for jeg har talt med ham og han sagde ja :tihi:
Du har faktisk ikke en ski’ at skulle have sagt :rock:
Brita -fin

Tillykke med smuksakken, bedre valg kunne han ikke have truffet :slight_smile:

Åh tusind tak Brita (og Poul):slight_smile:

Det vil vi ikke sige nej til:-)

Ang. de øvrige vilde katte - de ignorerer ham total efter kastrationen. Han fik tæsk, da han var fertil. Ikke mere.

Ellers havde jeg ikke truffet denne beslutning jo.

MVH

Jeg skal nok sætte Poul igang…og han er ikke håndværker for ingenting…jeg kan love for det bliver et hus der er en Simbamus værdig. :pote:

Hej
Tillykke med din nye ,- meget flotte, og utrolig stædige kat-høhø-høhø

Han har vidst hvad han ville :thumbup:
Knus fra Cats og Conni

Dejligt at den kat, der har levet lidt omtumlet, nu har fundet et hjem med ro hos dig :thumbup:

Og godt at han ikke længere bliver jaget af de andre katte - så får han sagtens sit eget lille katteparadis derude i laden med egen bolig og madskål :wehu:

haha, det er altså noget en historie ham Thomas har efterhånden:tihi:
Men det glæder mig han endelig har fundet hjem:thumbup:

Altså Helle ,lige nu sidder jeg her og storhyler :ked: ,men hvor er det godt han er kommet hjem igen til dig :inlove:… Jeg kan godt forstå ham , han har da ikke kunne holde ud ,at være sammen med så mange børn.

Tillykke med den utroligt lækre kat :wehu:

Nu har han fået en fin skål i stedet for de tallerkener han har haft indtil nu. Bor man hos “De rige” aristokatter, så smitter det jo:-)

Han spiser porta 21 :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

Sikke dog en happy ending.

Thomas… din stædighed bar frugt - og du kan ikke finde et bedre sted at være.

Dejlige dreng.

:hjerte::hjerte: