Håndarbejde 2019- 2024

Dem har jeg besvaret så godt jeg lige kunne, så det kan selvfølgelig godt være de har vurderet jeg ikke passede ind i deres målgruppe :see_no_evil:

Når der er speciale ønsker til fastelavn

9 Synes om

Hvor fed…

Laura vil i noget “hjemmelavet’ så hun blev en vandmand
Overvejer sort tyl på paraplyen og så er en anden en regnvejrs sky næste år

De andre er Ninja og rock musiker

9 Synes om

En vandmand :klappe: Sikke en fantasi :slight_smile:

1 Synes om

@Jeanette og @line_refsgaard sikke dygtige kreative i er :blush:
Flotte udklædte børn :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg vil lige dele min ærgrelse med nogle der forstå…!

Jeg har fundet en polsk side hvor jeg har købt broderigarn, da det står til 0,70 euro pr dukke (ja, det hedder sådan et bundt), fremfor de 11,50 kr jeg kan finde det til som billigste herhjemme.
Jeg har så siddet og individuelt lagt 72 dukker i kurven, til mit krondyrsprojekt - hvilket i sig selv er et stort arbejde! Men jeg har så tøvet lidt med at bestille, for skulle lige sikre mig at der ikke var andet jeg manglede.

Her over natten, har de så hævet prisen til 0,98 euro pr dukke! :open_mouth: :frowning:
Så min kurv er gået fra 50 euro før fragt til 70 euro! Iiiih, det er da så irriterende! Øv øv øv!

2 Synes om

Jeg HADER når det sker!

Her er det sjovt nok mest tøj til den evigt voksende Birk, men åh, det er irriterende!

3 Synes om

Av det gør helt ondt og tænke på, det var ikke sjov :tired_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ikke I tvivl om, med alt det du broderet har du tjek på priser, men nu ved jeg ikke om hvor meget afgift der er på det fra England, men der over har der været en meget billig sted,

Med venlig hilsen

1 Synes om

Tak for tippet. Det lader til at være lige lidt billigere, end deres nye pris på 0.98 euro. Men med importgebyrerne, kan det slet ikke betale sig. :frowning:

Jeg kan muligvis også finde en billigere polsk side - denne er bare så dejlig overskuelig, og på engelsk! :slight_smile:
Så jeg må jo bare bide i det sure æble … det er stadig næsten halv pris i forhold til billigste danske. :slight_smile:

1 Synes om

Har gang i dette broderi for tiden:

Nogle synes måske det er på kanten, men jeg tænker at I kan tåle det. :wink:

7 Synes om

@Tea fik du købt billigt garn, ? Men du har vel ikke modtaget det endnu, er spændt på om kvalitet er den samme

Med venlig hilsen

Nej, jeg har ikke taget mig sammen til at trykke “køb” endnu - der kom også lige en regning på tværs. :confused: Men med lønningsdag i morgen, får jeg nok lidt lettere ved at lukke øjnene og trykke, hahah.

Og jeg har købt fra den der polske side før, det er DMC-garn ligesom fra alle andre steder. :slight_smile:
De har også andet “ikke-DMC”-garn som er noget billigere, men alle de mønstre jeg arbejder med er farvekodede efter DMC’s system. Så er det bare lettere for mig at holde mig til DMC. Og så påstår folk jo også at kvaliteten er meget bedre. :woman_shrugging:

1 Synes om

Ja DMC garn er en bedre kvalitet, men det er det samme når du før har købt, godt at høre, måske skal jeg have fat i en større mængde, og overvejet lidt og købe det på nettet :tak:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nogle dage er der bare behov for nogle små nemme projekter :slight_smile: Det grønne ryger i kassen med barselsgaven, som endelig skal gives på onsdag :hjerte: Den blå ryger i kassen med færdige ting, ligesom det matchende babysvøb, når det har fået hæftet ender, det er altid godt at have lidt gaver på hånden :tihi:

7 Synes om

12 Synes om

:blush:Det stof er jeg godt nok helt vild med, (ja altså ikke det blå :wink:) ,

Med venlig hilsen

Nu kan den barselsgave vist snart heller ikke nå at blive større, jeg er ved at have mistet overblikket over, hvad der er i kassen :joy:

9 Synes om

Sikke en heldig person, der modtager alle de fine ting :heart_eyes:

5 Synes om

Så kom der garn hjem. :flushed::sweat_smile:

Det øverst til højre er til nedenstående projekt, resten er til krondyrerne.

Men jeg skal lige være færdig med hende helgeninden (der ligner noget andet :sweat_smile:). Hvis jeg først lægger hende fra mig, tror jeg aldrig jeg bliver færdig med hende.

10 Synes om