Synes i øvrigt lige i skal have lov at se fremskridtet på damen…
Så det er bevidst at kjolen går ens tanker hen mod kvindens underliv?
I bund og grun der det vel egentlig meget symbolsk, men også ret provokerende for nogle
Ja, det er bevidst - og bevidst tankevækkende og provokerende. (Men håber trods alt ikke jeg støder nogen)
Nej nej du støder ikke, for jeg kan godt lide det er lidt provokerende
Den billed af alt garnet er så dejligt og se, blev det fra Polen du bestilte
Med venlig hilsen
Ja, jeg bestilte fra Polen - nu havde jeg jo siddet og brugt tid på at lægge næsten 80 genstande i kurven.
Hvis nogen kan bruge disse
Ledte efter noget andet disney figur stof, men fandt det her, Ved ikke om det er det samme som @Jeanette har vist jer, men ellers her @Skattekat og @BAB, beklager hvis der er fristende
Med venlig hilsen
Andrea har vist allerede bestilt noget …
Dagens projekt Vil smutter på ferie/show på tirsdag og ville have T-shirt med som jeg faktisk også kunne passe
Bagsiden af den mørke, fik også lavet en til Knud
Den er flot lavet selv om motivet prikker til min" aj hmm kan man godt have til til og hænge " håber du forstår mig rigtig
Med venlig hilsen
Joo, jeg forstår. Folk der kender mig vil ikke blive overraskede … skulle her komme folk der ikke kender mig, så må de blive overraskede.
Og en eller anden sted er det med at en rigtig kunstværk, skal lige prikke, pirrer til en grænse i folk, så er det helt rigtigt.
Med venlig hilsen
Jeg kom til at gå lidt amok i bog og ides webshop, og dette er efter jeg pillede bøger ud af kurven igen
Strikkede klude fra A til Ø af Gitte Gade
Kreatid af Gabriella Lawner Hansen
Klassisk køkkenstrik af Sandie Broe Nielsen
Hæklede tasker af Julie Risom Glarbo
Hæklede dyr af Maja Hansen
Hæklede minidyr til lands af Sarah Abbondio
Mønsterstrik Ret & Vrang af Sys Fredens
Hygge. Hæklet tilbehør, pynt og gaver af Sascia Anna Strohhammer
Sikke en dejligt samlinge håndarbejdes bøger , kan du huske prisen på strikket klude
Med venlig hilsen
Nej, men kan lige se om jeg kan finde en link til den
100 kr
https://www.bog-ide.dk/produkt/390654/gitte-gade-strikkede-klude-fra-a-til-oe-indbundet/2275207
Tak fordi du ledte efter det
Med venlig hilsen