Håndarbejde 2019- 2024

Er der nogle jeg af der ligger inde med Ottobre blade I ikke bruger

Svigerdatter en sendte link til dette mønster

11 Synes om

Fik hæklet et par sutte poser😀

7 Synes om

Så bliver det ikke nemmere at få lavet service på maskinerne, 2 symaskiner og en overlock for 1400kr
nemt og sikkert uden personlig kontakt, stiller bare maskinerne ud på trappen

11 Synes om

Signe bliver 5 år i dag og ønskede sig en frost kappe med pling og slæb, den er syet i en str 6 år

11 Synes om

Når måltabellen ikke passer med modellen, den er ovnkøbet lavet 2 numre mindre end jeg skulle ifølge mine mål

Det er vist en ommer :klappe::klappe::klappe:

2 Synes om

hmm ja det kan du vist godt gøre bedre :wink:
pøj pøj med det næste forsøg

1 Synes om

jeg er lidt rusten i at sy til mig selv, men det er denne jo helt klart et eksempel på, for 15 år siden syede jeg alt mit tøj selv, så ja det kan gøres bedre :grin:

1 Synes om

Med fare for at fremstå som totalt mode-mongol: Hvordan var det da meningen den sku’ ha’ siddet…? :thinking:

Fedt katte-stof, ellers! :+1: :smiley_cat:

2 Synes om

Modellen er som den skal være, den er bare 4 numre for stor :joy:

OK - ku’ ikke helt gennemskue, om det var en kjole eller en bluse… :grin:

1 Synes om

Det er en kjole, men den skulle bare ikke være så bred

Nu er den barberet ned i en str M = 20cm mindre i omkreds, den er stadig for stor. men nu kan den da bruges.

Så fik jeg også lavet den kjole, den passer fint.

og lidt til signe og Johannes

og et par sko til Frej

12 Synes om

I går skrev faren til barnet, at tæppet og kluden jeg havde lavet var fast inventar i tremmesengen :hjerte: Det tog mig godt nok lang tid, at komme frem til at kluden, var nussekluden :joy:

Jeg får ikke rigtig noget færdig i øjeblikket, jeg testhækler på livet løs for en veninde, på figurer til en sangkuffert, men selve hæklingen er vigtigere end monteringen :smile:

4 Synes om

Testhæklere er faktisk ret vigtig :ok:

1 Synes om

Ny kjole til weekenden

8 Synes om

Jeg test hækler stadig, nu en bager. Jeg snakkede i telefon i 2 timer med en veninde og bemærkede først nu en mindre fejl på ca. 20 omgange i opskriften :joy:

Den skulle se nogenlunde sådan her ud:

8 Synes om

Så mangler jeg bare to ens farvede bagsider, en sammen hækling og en lille smule hæftning af ender også er et sæt grydelapper færdig :smiley:

De skal bruges som en lille personlig gave til et bryllup, jeg tror ikke jeg kunne finde på at lægge så meget arbejde i et par grydelapper til mig selv :joy:

8 Synes om

Hvor er de flotte :hjerte:

2 Synes om

Var lidt rastløs, så gik i syrummet

12 Synes om