Håndarbejde 2019- 2024

Hvor er den flot
:thumbup:

1 Synes om

Hvor er den fin. :slight_smile:

1 Synes om

Så skal de bare vaskes og tørres, slet ikke for tidligt når de skal gives på lørdag :joy:

11 Synes om

Min datter og jeg er tosset med den lille muldvarp, og det lykkedes mig at finde stoffet på en tysk webside, så pt er det blevet til dette sæt til Frej.

11 Synes om

Har lavet nye køjer til vores Petfun de trængte :see_no_evil:

Gardinstof (godt kraftigt stof) købt i genbrug 10m for 10kr :raised_hands:t3:

15 Synes om

Hvor er det sødt!

1 Synes om

tusind tak :slight_smile:

1 Synes om

Det er altså smart! Overvejer kraftigt samme læsning herhjemme om lidt tid. De originale køjer er ved at have en alder og slidtage, hvor de er svære at få pæne igen … så tiden er nok bare snart til at sy nogle nye :slight_smile:

1 Synes om

Vores kunne ikke mere og var overhoved ikke pæne men stod også lidt og tænkte om jeg gad de fleece igen (vores var brune) men efter en tur på tyske petfun med køje priser så tænkte jeg at de 4 benet nok var ligeglade med hvordan de så ud så jeg klippede bare efter de gamle + ekstra til at folde hvor man laver lommen til pinden :joy: jeg er overhoved ikke en ørn til at sy men det var meget let og noget der bliver gentaget for de er så godkendt :raised_hands:t3:

Overvejede først hovedpudebetræk og faktisk derfor jeg var forbi genbrugen efter noget billigt at eksperimentere med :see_no_evil: men fandt så dette kraftige gardinstof til ingen penge så der er til mange køjer :star_struck:

5 Synes om

Vicki var på besøg med drengene i dag, så de fik prøvet de nye bukser, så jeg kunne se hvordan modellen passede på dem

Trip, trap træsko :tihi: Victor 3 år, Oliver 2½ og Philip 15 mdr :hjerte::hjerte::hjerte:

9 Synes om

Nu står den helt klart på projektet lær at strikke :joy: Fik penge af mine forældre til min fødselsdag, så jeg har lige bestilt Harry Potter Magi på pindene, fordi der er så mange fine trøjer der i :slight_smile:

3 Synes om

dobbeltpost sorry

1 Synes om

Så er der lavet nye natdragter til morfars drenge

Et par sæt til Frej

Jeg har jo mine egne labels til tøjet, de er med tiden blevet justeret en del
De smalle er til at stryge på, men går af i første vask :cry:
De hvide er justeret til den små i grå og dem beholder jeg, de har en passende størrelse, der er nye på vej med FARMORs guldklump i sandfarvet
Jeg vil dog gerne have lavet nye som kan bruges til det tøj jeg syr til mig selv og den smule jeg syr til andre i familien, men er tom på hvad der skal stå ud over By JeaTri

6 Synes om

Lave med kærlighed
By jeatri

Er mit bud

1 Synes om

Fra kragernes vendeplads

Hybelkaninernes Herredømme

Lavet af aflagte haler

:hoho:

3 Synes om

Den er god men lidt for lang, mærkatet er kun L3,5cm ’ B1,5 plus kanten der sidder i syningen.

Lykke for f… :klappe::klappe::klappe: Tak for dagens griner :klappe::klappe::klappe:

Bedstes bedste :smile:

2 Synes om

Love stitch … By JeaTri
Eller meget simpelt - Creations … By JeaTri

3 Synes om

Når mor og datter shopper sammen, min datter købte mest :rofl:
Nu forstår hun hvorfor jeg ofte får købt så meget når jeg er på stofudsalg :rofl:

Hun endte med at sige, mor nu skal vi ud, det her ender galt, for hun blev ved mid at finde stof hun syntes var så pænt til Frej :rofl:

9 Synes om

Sådan har jeg det med garn - jeg sagde at jeg IKKE ville være typen der købte garn uden at have et projekt til det, så det blot endte på lager…

Gæt hvad jeg gør nu…Ja, jeg kan købe garn helt spontant og i for store mængder, så lageret nu inkluderer hylder i klædeskabet, udover de kurve der ellers var indkøbt til formålet.
Nu har jeg endda præsteret at tage garn frem og sige: Det passer til denne opskrift og kan gå i gang.

Nå, jeg må huske at det er tøjbudgettet det går ud over, fpr garnet bliver jo til tøj, så helt skidt er det vel ikke…

6 Synes om