Håndarbejde 2019- 2024

Jeg forsøgte i foråret at hækle en bluse i str 4 år til min nevø, selvom jeg tjekkede hækle fastheden og alt det inden jeg startede, tror jeg at jeg har lavet mig en ny t-shirt til mig selv :joy:

18 Synes om

Den er da sej

1 Synes om

Tak jeg er også selv ret vild med den, taget i betragtning at det er en fejl :smiley:

4 Synes om

Jeg har (også i år) syet Emmas julekjole og den er blevet ret fin … hvis jeg selv må sige det :blush:

Jeg syede også en Kaninus, som hun fik i julegave …

15 Synes om

Yndig kjole og en fin kanin - du kan bare det der :yatta:

2 Synes om

Hvor er kjolen fin og super sød kanin :hjerte:

1 Synes om

Jeg har haft travlt med at lave julegaver til børnebørnene.
Sønnikes tre skulle have tæpper til bilen, de er lavet i fast bommuld og uld. De to store fik også tøj med.
Johannes elsker alt med traktor og Signe er blevet en rigtig kjole pige, så har købt nyt mønster på kjole med sving i

Frej fik dette

Glemte at få tage billeder af det til Knuds børnebørn, de kommer senere

7 Synes om

Wauwww, hvor er det flot alt sammen - heldige unger med sådan en kreativ mormor/farmor. :thumbup:

3 Synes om

tusind tak :hjerte:

Jeg er så heldig at de unge elsker tøjet og det samme gør børnene :hjerte:
tæpperne var et special ønske fra forældrene, så børnene ikke skal spændes fast i det kraftige overtøj, børnene var nu ikke så begejstret for dem, men elskede tøjet.

vickis drenge er lidt forskellige. Den store er ikke så glad for tøjet som gave, men efter et par dage er han super stolt og vil ikke bruge andet end det jeg har lavet.
Oliver elsker tøj, der var også sko i pakken, dem tog Oliver på med det samme og ville ikke have dem af igen, tænker de fik lidt at diskutere om da han skulle i seng.

6 Synes om

Jeg har arbejdet lidt på, at få nogle af mine ufærdige projekter færdig og nogle skulle kun have hæftet ender, at andre har taget lidt mere arbejde, men noget er det blevet til :slight_smile:

Futterne er det eneste af projekterne, det blev lavet færdig samme dag som jeg startede, men i modsætning til sidst jeg skulle bruge en barselsgave vil jeg denne gang være i god tid :sweat_smile:

9 Synes om

Det hele er da blevet ret vellykket - ikke mindst katten :wink:

2 Synes om

@Lonse Sikke et fint tæppe du har hæklet. Jeg er i gang med et næsten magen til.
Har du hæklet fik rundt eller? Lidt svært at se på billedet :heart:

Men det er godt nok fint. Og det er katten nu også.

1 Synes om

Det ser godt ud :hjerte:

2 Synes om

Mange tak, jeg er også selv godt tilfreds for en gangs skyld, især med Mille hun er helt perfekt :hjerte:

1 Synes om

Mange tak, ja der var en der absolut lige skulle smide sig lidt på tæppet og vise, at det i hendes optik gerne måtte flytte ind til de andre tæpper hun har i sengen allerede inden de trænger til udskiftning :joy:

Det er hæklet rundt ja, det er lavet ud fra hobbii og tantetråds opskrift på Deluxe babysvøb :slight_smile:

1 Synes om

Det var der jeg også så mønstret, men da jeg laver det som “sommer dyner” og tæpper, laver jeg i en str der hedder 140*220 og så er frem og tilbage bare nemmest :rofl::rofl:

1 Synes om

Det må du nok sige, det er lidt en anden størrelse end mit på kun 60*60 :joy:

1 Synes om

Ja, bare lidt :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:
Det tager også lidt tid, for Zebs mener han er ekspert i at hjælpe, jeg er alt andet end enig :joy::joy:
2 sekunder jeg kigger væk, så stikker han af med garnnøglen og piller op igen :see_no_evil::see_no_evil:

Manden kalder det et evighedsprojekt :joy::joy:

3 Synes om

Fødselsdagsgave til Oliver

7 Synes om

Hvor er den flot - den bliver han glad for. :grin:
Hvor gammel bliver han? :nytaarsballon:

1 Synes om