Håndarbejde 2019- 2024

Min datter har virkelig taget broderiet til sig og jeg synes hun er god til det, så I får altså lige et par pralebilleder :ups:

13 Synes om

Ved du hvor hun har købt den der pindemåler henne?

Det er ikke en pindemåler, men en trådholder så hun kan holde styr på alle farver til det broderi hun nu er i gang med :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Ah okay :smiley:

Hobii har flere forskellige pindemålere

2 Synes om

Ja det ved jeg, men syntes den med broderi er så fin, men det er desværre ikke en pindemåler, som jeg troede :grin:

2 Synes om

Hvor er det så flot :star_struck:

1 Synes om

Hvor er de fine :blush:.

Jeg kan særlig godt li’ de øverste med stedmoder blomster i dejlige klare farver.

2 Synes om

Jeg har lige købt opskrift til disse
Strikkeopskrift Ajas Hue og Handsker | Få opskrifterne her – hannelarsenstrik.dk

Skal til KBH i weekenden, og har to lange togture + det løse, hvor der er god strikketid.

8 Synes om

Jeg har dette sæt fra KnitPro, som jeg er MEGET glad for…

Desværre har jeg en kat som åbenbart er lige så glad for det :see_no_evil:

Aslan har nu 2 gange hvor jeg har glemt at pakke strikketøjet væk tygget i mine kabler, så de ikke kan bruges…

Jeg har nu kun 1 kabel tilbage :see_no_evil:

Hvor kan jeg købe nye kabler henne, uden at skulle købe hele sættet?

(Jeg søger et link til hvor de kan købes)

1 Synes om

KnitPro er så skønne at alle deres wire passer til alle deres strikkepinde første link er til nogle af standard wirerne, andet er til nogle jeg har fået anbefalet af flere, og dem er der metal inden i, så skulle uheldet ske, burde den ikke være helt så nem at vide helt over så projektet er helt tabt :blush:

2 Synes om

Det kan også være, at et andet materiale ikke er spændende.

Hugo bed i ledninger i stor stil, men ledninger med stof omkring rørte han ikke :sweat_smile:

Jeg var afsted i sidste uge, hvor mit kabel pludseligt knækkede. Så jeg måtte rundt i KBH for at finde nye pinde :see_no_evil:

Nu vil jeg ønske mig et sæt pinde med udskiftelig wire, men puh, der er mange muligheder!

3 Synes om

Jeg har været lidt sløj de sidste par dage, så nu blev der tid til at lave min Lego X-Wing fighter færdig

17 Synes om

Gav Nalle så en pote med - eller måtte du klare det hele selv? :tihi:

4 Synes om

Mærkeligt nok kan Nalle godt lade de færdig byggede modeller i fred, men hvis det står en skål med løse klodser bliver de med garanti leget med og spredt over det hele :smile:

8 Synes om

Det er begrænset, hvad jeg får færdigt med Masso, jeg er alt for pylret og bekymret for at han får fat i en nål eller knap, men julekluden skulle være færdig til pakkeleg i morgen, så lidt blev det til mens han sov :tihi:

Gode venner har fortalt at de venter en datter til april, så jeg er gået i gang med barselsgaven :hjerte:
I posen med projekter, der mangler knap og lign. ligger der en romper, som dem jeg tidligere har lavet, en suttepose, en vaskeklud og mindst en hagesmæk også, så gaven er godt på vej :smiley:
Men der er stadig meget på listen :tihi:

10 Synes om

Det gør andre småbørnsforældre også … :hoho:

9 Synes om

I dag blev det to par sokker, der bare manglede at få hæftet ender, der blev hevet op af posen :smiley:

9 Synes om

Hvor er de flotte @Lonse :thumbup:

3 Synes om

Kablerne fåes i rigtigt mange internetbutikker, hvor du allerede har fået links til nogle.

Herudover fører Løvbjerg også Knitpro, og har de farvede kabler (rød=100 cm, orange=80 cm, gulgrøn=60 cm). I aktuelle tilbudsperiode (lørdag til fredag) kører de 20% rabat på Knitpro.

1 Synes om