Håndarbejde 2019- 2024

Alle forhandlere af KnitPro sælger løse wirer. Både fysisk og på nettet

1 Synes om

Nød lærer nøgen kvinde at spinde… Der er jeg heldigvis ikke endnu, men min økonomi er virkelig blevet dårlig efter min husleje er steget til det dobbelt på lidt over to år, og alle de prisstigninger der har ramt alle. Så jeg må i gang med den gamle symaskinen, og har spurgt folk jeg kender, at hvis de havde stof, tøj m.m. de ville smide ud, om jeg så måtte få det. Det er efterhånden nogle år siden jeg kunne passe min morgenkåbe, og til mit held var der en morgenkåbe blandt de første ting jeg fik. Så efter at have klippet begge to op, og syet sammen, har jeg nu en ikke særlig køn men brugbart morgenkåbe jeg kan passe. Burde have gjort mere ud af ærmerne, da de er blevet alt for store. :tihi: Men de fik lidt elastik og så må det være det. Gad ikke gøre det store ud af en morgenkåbe, den skal bare kunne bruges og passe mig. Tjek :heavy_check_mark:

Den brune del er min gamle, den lyse del er det jeg har syet på den gamle.

10 Synes om

Mange tak, jeg har bestilt en håndfuld wires :smiley:

Pas godt på dig selv…
På mange måder er det virkelig sundt og sjovt, men det kan også slide urimelig meget på en at alt man skal og kan skal overvejes. …

Må jeg spørge hvad str tøj du bruger. Send mig evt bare en pb, for det kunne være jeg skulle gå mit klædeskab igennem…

Men mangler du hjælp til at male eller andet lavpraktisk for at kunne finde et sted så du kan havde penge til dig selv,så sig til.
Den form for håndarbejde synes jeg også er sjov… så sig til og jeg vil forsøge at hjælpe dig

4 Synes om

Hvor er den blev smart :star_struck:

2 Synes om

Jeg er faktisk i tvivl om hvilken størrelse jeg bruger, er vist ved at ude for det man normalt kan skaffe i Danmark, 60 plus, vil jeg tro. Og tusind tak for dine tilbud! :tak: Så vidt jeg husker bor vi så i hver sin ende af landet, jeg bor selv i Nordsjælland, og du bor vist et sted i Jylland, hvis jeg husker rigtig?

Jeg er nået der til hvor jeg skal tænke mig godt om når jeg bruger penge, så kan jeg spare penge på tøj, skal jeg ikke spare lige så meget på mad. Jeg har med vilje ikke spurgt her inde, for hvis det ikke skal ende med at koste penge, skal det tøj/stof jeg får helst komme fra folk der har mulighed for at komme forbi mig med det. Jeg sendte dette ud til folk jeg kendte, for at vise hvor meget forskelligt jeg egentlig kan bruge. :smil:

4 Synes om

Tak det var sødt sagt. Helt ærligt, så blev den ikke pæn, men den blev brugbar og det var det vigtigste. :smil:

2 Synes om

Som jeg ser den, når den hænger på bøjlen, syndes jeg den er smart
Men du kan bruge den og det er det du skal :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg har en del liggende jeg ikke skal bruge, har fået det fra et dødsbo, det vil jeg gerne sende til dig

1 Synes om

Tusind tak. Har du mulighed for at tjekke hvad det vil koste at sende, for jeg er nødt til at vide hvad det vil koste, før jeg kan vurdere om jeg kan sige ja tak? :smil:

2 Synes om

Ved du hvad jeg skal nok betale jeanettes porto… det er bedre du har lidt at være kreativ med…

3 Synes om

Jeg vil da også gerne give et bidrag :thumbup:

2 Synes om

Jeg skal nok finde det frem det frem, men om det bliver i denne ugen vil jeg ikke love, vi skal nemlig på udstilling i Tyskland næste weekend.

Samtidig vil jeg lige give mig tid til at kigge mit stof igennem og se om der er noget jeg ikke får brugt.
Hvilke typer tøj syr du, tænker på hvilke stoffer du bruger ??

2 Synes om

Det haster på ingen måde. :smil:

Grundlæggende vil jeg helst have naturmaterialer, ud over det er jeg åben for alt. Jeg vil forsøge at sy tunikaer, skjorter, cardigans, bukser, sokker/hjemmesko, måske overtøj på et tidspunkt, kommer an på hvor gode mine ting bliver.

3 Synes om

Hvor er I søde! Tusind tak! :tak:

4 Synes om

Jeg vil gerne være med i og give bare en lille skilling til porto,

3 Synes om

Købte dette stof i Tjekkiet, det blev til verdens nemmeste halstørklæde

12 Synes om

Hvor er den fed…

5 Synes om

Jeg har været produktiv i eftermiddag/aften … 3 par bukser er det blevet til :ok:
Først, cozy hjemmebukser til mig selv, syet i fleece …

Leggings til Emma af rest-stoffet …

Jeg købte stof i en genbrugsbutik, til en 10’er … det er meget svært at tage billeder der giver stoffet retfærdighed, men det har små pallietter og glittertråde …

10 Synes om

Der skal jo snart syes julekjoler, både til ‘‘mine piger’’ og min venindes barnebarn …
Fik hele rullen med hjem i går, så ikke der kommer unødvendigt stofspild, når jeg klipper delene …
Måske jeg også snupper en t-shirt til mig selv … :gruble:

P.s. Jeg har fået lov at sælge ud af rullen hvis det skulle friste nogen … 90,- pr. meter … udsalgspris i detailhandlen 145,- Bomuldsjersey - nuttede rensdyr og flotte brune toner

9 Synes om