Håndarbejde 2019- 2024

Forsøger mig med at hækle klude, det er lidt kedelig

7 Synes om

Jeg har sat min den ældste til at strikke mellemlægning til tallerkner… er ret imponeret over hvor mange hun får lavet, for det synes jeg selv var kedelig

6 Synes om

Så godt du lagde et billed op på face, hvor hun sidder dybt koncentreret med at strikke og indrømmer jeg er imponeret over hende :heart: Hun er en dyftig pige :heart:
At strikke er mere kedlig end at hækle klude. (efter min mening) Jeg er blevet givet et hav af strikkepinde, men om jeg får dem taget i brug, må tiden vise :tihi:

4 Synes om

Jeg fik syet en del op til jul, både julekjoler og nederdel og til julegaver.
Moren til den første julekjole bestilte en nederdel i stil ved lillepigen:

Emma og Marions julekjoler:

Pigerne fik ens kjoler i julegave, men det viste sig i går, at jeg har glemt at tage billeder af dem herhjemme :flushed: … Andrea sendte mig et billede og jeg ved ikke hvad der sker med Emma, men kjolerne ser ud til at sidde som de skal :tihi:

Andrea fik et forklæde, hvor jeg havde købt et tryk, som blev trykket på i en varmepresse (på systuen) …

:hoho:

Svigersønnen fik en t-shirt:

Så alle pigerne ved, han er optaget … :venter:

14 Synes om

Dejlige billeder af alt dit fine arbejde - og hvor ser Emma og Marion søde ud i deres julekjoler :heart_eyes:
Også et herligt forklæde til Andrea - ligner hun ikke dig en hel del ? :grin:
Og blusen til svigersønnen er da lige i øjet :thumbup:

2 Synes om

Det er der nogle der synes … før i tiden var hun som snydt ud af næsen på sin far, men hun er blevet mere blandet nu.

4 Synes om

Sikke fine gaver du har givet :star_struck:

2 Synes om

Så blev kjolen til i morgen færdig. Vi skal til min store søns kobberbryllup

13 Synes om

Jeg gav mig selv en garntaske fra mine katte :grin:

Og så brugte jeg points på en tut med bom i (kræmmerhus med bolsjer)

Og der var et ekstra stykke bom med :heart:

9 Synes om

Jeg har brug for hjælp til en opskrift (opskriften: DROPS 102-14 - Gratis strikkeopskrifter fra DROPS Design)

Jeg er nået til “Fortsæt således til arb måler 7 cm, nu tages der 1 m ind i hver 2.vr-parti på hver 5.-5½ cm totalt 6 gange = 54-72 m.” Og er nu gået i stå.

Jeg strikker med 96 m

Jeg har strikket M.1 en gang i højden.

Der er på 1 pind: 3 ret (=M1), 9vr - maskemarkør - 3 ret, 9 vr. (På billedet er jrg kommet til at vende vrang siden ud af, men strikker med den ind ad )

Jeg forstår simpelthen ikke hvad de mener med 2.vr-parti og hvordan de får det til 72m.

Det er benvarmere til Toby

1 Synes om

Nu tager du det lige med ro, mit hoved driller meget
Men jeg tro jeg får det læst som hvert 2 gang du strikker vrag stykket, tager du en maske ind til du rammer det maske antal

1 Synes om

Ja det kan være, tror jeg lader arbejdet hvile til imorgen :smiley:

Har købt 2m af denne og glæder mig til jeg får den hjem. Det er Sommerisoli 240 gr, 180 cm, 169 kr pr m

9 Synes om

Den er godt nok vild, på den fede måde. :ok:

2 Synes om

Så blev jeg færdig med at lægge ting op på ko-fi, så nu er alle smykkerne der også for dem der er interesserede.

8 Synes om

En anden ting jeg lige er blevet færdig med efter at have arbejdet på det i et års tid.
Diamond painting 80x100 cm

7 Synes om

Det er et fedt billede og et stort stykke arbejde

4 Synes om

Mange tak og ja, det var det.

3 Synes om

Knuds søster laver en hel del (dog er de mindre) og jeg hjælper en del med hendes (hun har down syndrom) det sker der går lidt kluder i det og pt har hun fået perlerne væk til 4 og nogle er blevet tørre for hende, så da hun var her i julen og igen til nytår, fik hun lavet det meste ag en der var blevet tør, hvoe vi sad og puttede lim på undervejs.

5 Synes om

Vil du sende mig en pb, så vil jeg begynde at sotere i det jeg har liggende, som jeg kan sende til dig

3 Synes om