De er da så flotte heldige børn der får dem til jul ![]()
Jeg syndes de er så fine ![]()
Hvor er din nevø heldig og have sådan en moster
Jeg har engang hæklet lille My i mercericeret bomuld til en ven der er mumifan - jeg gør det aldrig igen. Du er en rigtig sød moster, der har lavet både mumitrolden og snorkfrøkenen!
Kjolen til min venindes barnebarn er færdig, så jeg kan komme af med den i morgen ![]()
Emma og Marions kjoler kommer til at ligne den, men med kontrastfarve i hals og ved håndled …
Hvor er den da kær med de smilende rensdyr - de piger kommer til at ligne en million i de kjoler ![]()
Nu er min hund jo ved at være blevet gammel, derfor har jeg lavet et minde til når han ikke er mere.
Der er en tot af hans lyse pels og en tot af hans mørke pels i denne lysestage.
Hvor er de søde, jeg har selv lavet Mummi, men jeg tror det er en anden opskrift
Hvor er pigerne heldige ![]()
Det lyder meget barsk
Men håber du forstår hvad jeg mener. Når jeg skriver hvor er den smukt ![]()
Det er barsk ja. Men vi er nået dertil hvor jeg ved jeg kun har ham på lånt tid. Han bliver 13 om et par uger og han har dårligt hjerte. Hvis jeg er heldig har han et par år mere nu han er begyndt på hjerte medicin. Det gør ondt at tænke på, men sådan er det desværre med de kære dyr.
Den er flot og jeg kan se det mørke pels, men ikke det lyse.
Hvolket materiale er den lavet af.
Tak. Den lyse tot ligger øverst i hjerte buen modsat lyset.
Lysestagen er lavet i ArtResin som er en form af epoxy. Jeg har blandet mica pulver i for at få farverne. Jeg fik dog brugt for meget af den hvide mica, det hvide lag skulle efter planen have været mere gennemsigtigt.
Anja Takacs perlen apps (eller hvertfald Det Perler) måtte nedlægges, så nu har Anja lavet en perleklub.
Året ud er der start-rabat, det er et engangs beløb.
Der er ligenu ca. 350 perlemønstre og de passer alle til 1 plade.
Hun siger der vil komme nye plader ind hver måned, men det ikke kommer til at koste mere end start-beløbet…
Lige nu er det 50 kr…
Jeg er lige blevet medlem, og lavede denne ud fra hendes Julehjerte mønster (man skal være medlem for at se mønsteret i linket)
Jeg skal dog lige have limet “flapperne”, men det må blive imorgen ![]()
Der var på et tidspunkt nogle der gerne ville se mere af mine ting. Jeg er flere gange blevet opfordret til at lave en webshop og er derfor begyndt at oploade til den. Jeg er dog langt fra færdig endnu da jeg mangler stort set alle smykkerne. Men jeg er langt nok til at give jer et sneak peek. Jeg håber på at kunne være færdig med at lægge ting ind inden februar, da jeg skal til kreamesse i næstved d. 10 feb.
Nej, hvor er der mange fine ting ![]()
Sikke en dejlig side, der er godt nok meget flotte ting
Tak for de fine ord. Glæder mig at I kan lide mine ting.
Jeg er virkelig imponeret over dit arbejde @Kamilia - ikke mindst over Welcome Stenen ![]()
Den kan jeg godt forstå, at du vil beholde selv ![]()
Mange tak. Den er jeg også rigtigt godt tilfreds med.