En rangle, der trænger til en vask, for at komme af med katte hårene er færdig ![]()
Hvor er den fin - men kattehårene er da en ekstra gave ![]()
Ja det fandt jeg ud af, jeg køre med et lige antal masker, derfor fejlen, men nu er jeg igang med perlestrik.
Foreslag til andre mønstre/masker modtages gerne
Hvor er den fed ![]()
Er der nogen af jer der har erfaring med at væve? Jeg har kikket et hav af youtube videoer igennem nu, for at for lære hvordan jeg afslutter et vævet tæppe, så jeg kan få den her slags frynser i begge ender. Men jeg har ikke fundet noget brugbart. Nogen af jer der kan det?
Så er jakken til Baby Viola færdig.
Viola har endnu ikke bestemt sig for sin fødselsdag, så om farven passer hende vides ikke.
Dog vides det at den gule er moderens favorit
Den er virkelig fin ![]()
Ja, det er lige tidligt nok. ![]()
![]()
Men jeg ville ikke risikere at sidde og stress-brodere, for at nå at have den klar til at pynte i december - så gik i gang i overordentlig god tid, og så var den bare nem og hurtig at lave.
Synes den er virkelig sjov og fin! ![]()
Hvor er den fin ![]()
Åh sikke en fin broderi til julen ![]()
Den er mega sød og dejlig frisk ![]()
Hvor er den flot og sikke minder den frembringer ![]()
Jeg er sikker på, at baby Viola bliver meget glad for den fine trøje ![]()
Jeg har desværre ikke selv erfaring med det, men min bedstefar lavede den her slags tæpper og jeg bliver så glad hver gang jeg ser den slags tæpper. ![]()
Er det ikke “bare” et spørgsmål om at samle trend-trådene i bundter og binde en knude på dem tæt på islættet?
- ikke at jeg selv har erfaring med at væve, men det er sådan jeg tænker det er lavet. Altså at frynserne er resten af trenden når den er klippet af væven.
Det er også hvad jeg har tænkt, men jeg synes hverken jeg kan få lange nok tråde eller nok, til at det ser sådan ud. At de ikke bliver lange nok, skyldes nok at det er små væve jeg væver på. Nå men indtil videre har jeg været fire tæpper, tror jeg, og trevlet dem op igen, da jeg endnu ikke har fået lavet et jeg er tilfreds med. ![]()
@Lonse Noget andet end det du plejer at dele, men måske den alligevel er noget for dig, hvis du ikke allerede har den? Hæklegaver til folk der er syge?
Igang med en ny bluse
Lagde den på Instagram i går - og endte med at blive helt starstruck. For denne internationale designer kommenterede på mit opslag ![]()
Dine evner til at vælge både garn og farver, der virkelig viser mønstret på flotteste vis er virkelig uovertruffen ![]()
Jeg glæder mig til at se det færdige resultat!
Tak for inspirationen, den er ikke på det ellers godt fyldte bibliotek - endnu altså ![]()