Sådan har jeg det da også selv, når andre ligger noget op…
Og det at have købt en bluse i genbrug, og trævlet op, det kommer jeg ikke til, tror jeg. (Med mindre det er 100% cashmere, til samme pris som en slikkepind)
Jeg købte den på nettet, derfor kom det som en overraskelse at garnet var så shiny … det var en trøje jeg troede jeg selv skulle gå med
Efterfølgende har jeg fundet ud af, at Andrea med glæde havde overtaget den shiny trøje, men da havde jeg jo trævlet den op og var gået i gang med denne børnesweater
Det med at strikke mønstret så glat har jeg ikke noget trick til, jeg strikker bare … det kan godt være, min mor har lært mig et trick dengang jeg skulle strikke med to (eller flere) farver første gang, men jeg husker det ikke …
Jeg mangler en voksen nogen har hygget sig med min tråd på overlockeren mens jeg var ude og tisse (det tager ikke lang tid) Så nu skal den trådes igen. Det har jeg ikke gjort siden jeg fik den i måske 22-23:woman_shrugging: Kan jeg huske noget som helst om det? Nope
Jeg har en brugsvildledning men det er ikke et ønskejob, for den skal trådes i rigtig rækkefølge, der er ingen plads, så det foregår med pincet nogle steder og jeg er på ingen måde et tålmodigt menneske, når det handler om trådning af det maskineri