Håndarbejde

Hun ligner ellers en der elsker den… hvor stor er tæppet?

Jam’n hun elsker det skam!
Farverne er bare slet, slet ikke mig :smirk:

Det er ca 140*140 cm… altså så vidt jeg husker.

1 Synes om

Jeg kan godt følge dig med farverne, men det er alligevel godt nok et smukt tæppe :slight_smile:

Wow, hvor er det flot, Ann! Sikke et kæmpe arbejde!

Jeg bilder mig jo nok ind, at jeg kan hækle, selv om det er mange år siden sidst, men jeg tror bare, jeg holder mig til vaskeklude :hoho:

1 Synes om

Hvor er den flot :hjerte:

1 Synes om

Ikke noget jeg selv har hæklet. Men alligevel glad.
Jeg havde det her garn Lidt garnrester. Fik det solgt til en 9 år pige, der var lige begyndt og hækle, her i foråret. for pakke vitakraft liguid til beimis.(20 KR).
Ja jeg fik betalingen, som forældrene sagde det var kun godt hun lærte om penge.
Nu var det sorte hun skulle bruge, det røde og grå lagde hun lidt væk. Men se hvad hun kom med til mig, som beimis kunne lægge på eller til transpokasse :slightly_smiling_face:.
Hun fik 4 ud af det den ene til deres egen ude kat, en til beimis og to som hun har solgt på Facebook,
Men jeg har påvirket hende meget, for de to hun har solgt, tager hun halv delen af penge fra til nyt garn og det hun har givet for det her, den anden halvdel, spurgte hun om jeg vil hjælpe med og finde ud af hvilken katte sted /internat/ ligende. Der var bedst og give pengene til, så hun hjalp flest mulige katte. :blush: selvfølgeligt vil jeg det. Så det skal vi have gjort en gang i nærmeste fremtid.
Jeg insisterer så på jeg ville betale for min også, om ikke andet arbejdsløn, det gik hun med til. For det skulle jo stadig være en gave til mig , når beimis har den dumme pote, og det var jeg jo ked af som hun sagde. Men uanset syndes jeg det er en fint tæppe af en nybegynder og det første rigtig hæklet ting :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

13 Synes om

Så blev jeg endeligt færdig med det eneste tøj, jeg har nået at sy til den bette :heart:

Ting tager godt nok lidt ekstra tid, når man også har en 2 årig hjemme :see_no_evil:

11 Synes om

Hvor er de flotte :blush:

:wink: så vent til du har en nyfødt, en 2 årige, en 4 årige og en 6 årige

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Igen til jer dygtige hækler. :smil:
Jeg får stadig en ældre familie medlem til og låne lidt bøger, og nej :woozy_face: Har stadig ikke fået forklaret der er forskel på strikning og hækling

Men nu er jeg igen total solgt :grinning:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Den er altså også super fin! Jeg har længe prikket til min veninde, der fik mig til at testhækle opskrifter til en sangkuffert sidste år, at jeg manglede både Pjerrot og en skorstensfejer, men det lykkedes ikke, så jeg har bogen liggende klar til jeg er færdig med nogle af de 10.000 andre projekter på min liste :joy:

Lidt har jeg fået færdig, men der er stadig meget på listen :tihi:

7 Synes om

Hvor er det sødt :hjerte:

Hvor er det fint og sødt :hjerte:
Kender godt det med en lang liste over projekter :hjerte: :hjerte: :hjerte:

3 Synes om

Har de sidste dage fået lavet lidt tøj til Frej, han er hopper fra stranden 86 til 98

7 Synes om

Flot som altid :star_struck:- og hold da op, hvor er han blevet lang !

1 Synes om

Det kommer ikke til at ske, medmindre Rune lærer at føde :tihi:

1 Synes om

Tusind tak :hjerte: ja han er godt nok skudt i vejret på ganske kort tid.

1 Synes om

:rofl: undskyld men :rofl:

Med venlig hilsen beimis ejer :joy:

1 Synes om

Den sæt nat tøj :blush:,

Med venlig hilsen beimis

1 Synes om

Tusind tak, min datter og ikke mindst Frej er også vild med det og det er jo også hans ynglingsfigur. Det er dog et joggingtøj :tihi:

2 Synes om

:speak_no_evil: :hear_no_evil: :see_no_evil: upppps undskyld men det er stadig så flot, figuren er så sød, hvad hedder den.

Der kan man bare se, hvor meget jeg kan tage fejl :upside_down_face:
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Du skal ikke undskylde, nattøj og joggingtøj ligner jo stort set hinanden i dag, nu hvor joggingtøjet også sidder tæt :hjerte:

1 Synes om