Håndarbejde

Ikke noget jeg selv har hæklet. Men alligevel glad.
Jeg havde det her garn Lidt garnrester. Fik det solgt til en 9 år pige, der var lige begyndt og hækle, her i foråret. for pakke vitakraft liguid til beimis.(20 KR).
Ja jeg fik betalingen, som forældrene sagde det var kun godt hun lærte om penge.
Nu var det sorte hun skulle bruge, det røde og grå lagde hun lidt væk. Men se hvad hun kom med til mig, som beimis kunne lægge på eller til transpokasse :slightly_smiling_face:.
Hun fik 4 ud af det den ene til deres egen ude kat, en til beimis og to som hun har solgt på Facebook,
Men jeg har påvirket hende meget, for de to hun har solgt, tager hun halv delen af penge fra til nyt garn og det hun har givet for det her, den anden halvdel, spurgte hun om jeg vil hjælpe med og finde ud af hvilken katte sted /internat/ ligende. Der var bedst og give pengene til, så hun hjalp flest mulige katte. :blush: selvfølgeligt vil jeg det. Så det skal vi have gjort en gang i nærmeste fremtid.
Jeg insisterer så på jeg ville betale for min også, om ikke andet arbejdsløn, det gik hun med til. For det skulle jo stadig være en gave til mig , når beimis har den dumme pote, og det var jeg jo ked af som hun sagde. Men uanset syndes jeg det er en fint tæppe af en nybegynder og det første rigtig hæklet ting :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

13 Synes om