Håndarbejde

Hvad laver I andre af håndarbejde, det er pt mest syning jeg får lavet, høkler også lidt, men kan ikke tåle at sidde så længe af gangen.

Har været i gang med at lave huer til drengene



Min datter syntes dukken er lidt uhygelig, den har 50 år på bagen :tihi:


11 Synes om

Jeg er ved at strikke lange uldne underbukser til mig selv til at havde under cowboy bukser når jeg går tur.

2 Synes om

Det er bare sådan nogle flotte ting du fabrikerer Jeanette :ok:

1 Synes om

Jeg skal snart i gang med Emmas julekjole … vi har købt stoffet i dag :ok:

2 Synes om

Jeg burde nok tage hul på kassen med ting, det mangler montering eller hæftning.

Jeg har i stedet brugt dagen på at hækle futter til Claus’s yngste nevø og nissehuer til min kollegas Kaj Boyesen aber :slight_smile:

3 Synes om

Så fik jeg gjort et lille bitte indhug i kurven med ting der skal gøres færdig :slight_smile:

Den indeholder så stadig 5 figurer, et par klude, rondeller og en god håndfuld dimser til et reste tæppe, så der er lidt at gå i gang med :joy:

9 Synes om

Hyggeligt spørgsmål i hyggelig tråd :smiling_face_with_three_hearts: Det er nogle flotte huer du har lavet!
Jeg laver billedkunst :art::paintbrush::broom::scissors::paperclips: i alle mulige former og faconer. Fx lejligheds-lykønsknings-kort…


Og fotominder…

Det er sååå hyggeligt :heart_eyes: og jeg har oven i købet fået hjælp i kreaværkstedet :joy:

14 Synes om

hvor er de flotte :heart:

:hugs:

Er det nederste ikke godt nok savlesmække? Er der et mønster online? :slight_smile:

Jeg tænkte det samme, men glemte at spørge i farten :slight_smile:

Jo det er savlesmække :blush: De to af dem er fra awi.dk og den sidste er fra fuldtidsmor.dk :slight_smile:

2 Synes om

har syet 4 uldbodyer til den bette ny, der var kun bånd til de 3, så den sidste blev med brun bånd.

Samtidig fik jeg afprøvet min julegave fra Knud, en kampresse til trykknapper

og ja, jeg ved godt det ikke er jul endnu, men da jeg selv har bestilt den på nette, kunne den jo lige så godt komme i brug

9 Synes om

Jeg har syet lidt til Birk :slight_smile:

Nissehuen er en to-lags fleecehue, så han kan være julet udenfor :grin:

18 Synes om

Hvor er det flot :hjerte: lækkert jule stof,
Jeg har stadig lidt af det liggende fra den dragt jeg lavede til Frej
hvilken model har du brugt til huen og hagesmækkerne

1 Synes om

Altså Lykke… når jeg tænker på du skulle have mig til at sy firkanter til et burgardin :dokdok: Du er jo hammer dygtig :klappe2:

2 Synes om

Forbløffende nok er det bare stof fra Stod og Stil. Jeg synes ellers tit at deres stof er vildt kedeligt.

Tak for du spurgte! Var inde på Pinterest for at finde det, og fandt lige den hækleopskrift på en savlesmæk, som jeg manglede :thumbup:

Huen er en meget modificeret udgave af den her: https://pin.it/bq34tfeunwxbxs
Skal gerne prøve at forklare, hvis du vil i kast med den.

Hagesmækkene er vist nok den her: https://pin.it/v57jyrh3ogmzcj

Jeg ved det… Er også selv lidt imponeret :ups: Men du er også nævnt på min krea-insta :grin:

5 Synes om

Det er heller ikke ret tit jeg køber stof der, men det var hurtigst , da vi skulle købe stof til en nissehue. min datter så stoffet som det første og mente det var et must til Frej, når de skulle til julefrokost med vennerne.

7 Synes om

Jeg har lige strikket det her til en veninde :heart_eyes:



18 Synes om

Det er sindssygt flot! :open_mouth:

2 Synes om