Håndarbejdsaftener - 2014

Jeg tænkte at det måske var på tide med en ny tråd med en ny dato :slight_smile:

Skal vi sige at vi starter hos mig torsdag d 9 januar.
Mød op mellem kl 17 og 18.
Jeg giver the… har masser af instant coffe… sødemiddel… og skummetmælk :slight_smile:

Mad kan enten medbringes hjemmefra, eller man kan bestille take away fra et udmærket pizzaria, og en goood kineserdims…

Jeg har siddepladser til 7 - 8 stykker… og masser af gulvplads…

Det eneste, der kræves for deltagelse er, at man har lyst til at forsøge sig med noget håndarbejde… eller selvfølgelig har gang i et eller andet.
Og kan leve med at 6 katte og en hund klart mener at de bør hjælpe :smiley:

Vi er efterhånden nogle “faste” .- og vi spænder meget vidt i vores evner, så hvis du har lyst til at lære fx strikning efter opskrif, hækling efter diagram, eller lignende så kom og vær med…
Aftnerne er i høj grad ment som mulighed for at lære nye ting.
(Jeg kunne fx stadig godt tænke mig at lære at kniple - og hvis nogen lige kunne minde mig om, hvordan man brikvæver, så ville det være dejligt :thumbup: )

Min adresse kan man få ved henvendelse pr pb…

:ihhaltsåå:

I samme øjeblik mit helbred lader mig komme hjemmefra igen, er jeg så meget på! Har lige købt nogle dukker der skal have en masse tøj & i fredags begyndte jeg at strikke igen, efter en pause på over tyve år. Men jeg er håbløs dårlig til alt den slags, så kunne virkelig godt bruge andres erfaring! :slight_smile:

Så er det vist tid til at få håndarbejdsaftenerne igang igen.

Fanni vil gerne invitere sin fanklub på besøg igen.:høhø: Så hun har beordret mig til at finde ud af. hvornår hendes fans har tid til at komme. :ups:

Det lyder altså rigtigt hyggeligt, foregår det kun i kbh’s området?

Kunne godt tænke mig det samme på VestFyn og lægger gerne hus til om kattefolk ikke er allergiske overfor hunde :slight_smile:

[QUOTE=catsanddogs;1163363]Det lyder altså rigtigt hyggeligt, foregår det kun i kbh’s området?

Kunne godt tænke mig det samme på VestFyn og lægger gerne hus til om kattefolk ikke er allergiske overfor hunde :-)[/QUOTE]

Vestfyn nærmere bestemt? Håndarbejdshygge grupper kan vi jo lave hvor og når vi vil. Jeg strikker eller broderer hver dag på fuld skrue. At gøre det sammen med andre vil da bare gøre det hele sjovere. Skal dog ikke for langt væk hjemmefra da jeg ikke har kørekort. Min mand har ikke den samme interesse. Bor nær Fåborg. Jeg lægger gerne hus til.

Jeg bor ml Assens og Middelfart - vil kun være en fantastisk ide at få nogle grupper op at stå :slight_smile: hvordan griber vi det an?

Den næste håndarbejdsaften bliver hos Fanni og mig på lørdag d. 22. Marts kl 18.

Af praktiske grunde vil jeg gerne vide hvor mange der kommer, så jeg har siddepladser nok. :stuck_out_tongue:

Jeg kommer … med en sort sæk fyldt med “garn” :slight_smile:

Jeg kommer for at overbevise Fanni om, at jeg ikke stjæler hende :muhaha:

jeg kommer

Er håndarbejdsaftener helt stoppet? Hvis ikke, vil jeg høre om folk gider drage helt til Hillerød, hvis jeg ligger bolig til? :slight_smile:

Nej, de er ikke helt stoppet—
Men vi har vist alle haft en smule travlt…
Samtidig har tre af os jo fået job - de to står rædsomt tidligt op og jeg får først fri kl 22 om aftenen = håbløs at planlægge ud fra :smiley:
Så hvis du vil gøre dig håb om at lokke nogen til Hillerød, så skal vi vist til at ændre dagen for håndarbejdsaften til lørdage…

Og da kan jeg i hvert fald godt de næste par weekends :slight_smile:

Lørdage passer mig fint, d. 26 Juli vil passe mig bedst, men det kan godt blive d. 19 Juli, hvis der er flere der kan der. :slight_smile:

Jeg har syv siddepladser, skulle vi blive flere, kan jeg prøve at låne mig til nogle ekstra stole.

Jeg burde altid havde pulverkaffe, tebreve, saftevand & postevand i huset. :slight_smile:

Du siger bare til Ea :slight_smile: Jeg er som sagt fleksibel… så dato må andre bestemme.

jeg kan begge dage :slight_smile:

Jeg har heller ikke nogle planer de to dage. :smiley:

Jeg kan komme den 19 juli. Den 26. ligger alt for tæt på min tur til Finland.

Min mor kan heller ikke d. 26, men godt d. 19. :slight_smile:
Og ellers kommer hun bare med en anden gang.

Jeg kan begge dage, umiddelbart.

Jeg kan også umiddelbart begge datoer :slight_smile: og så er det jo dejligt tæt på :slight_smile: