Håndarbejdsaftener - 2014

Jeg dropper d. 08 November & foreslår lørdag d. 13 December i stedet. Nogen der kan & vil der? :slight_smile:

D 13 tror jeg vil passe fint i mit program :slight_smile: I hvert fald bedre end d 8…
Så bare meld mig på der.

Det er alt for langt ude i fremtiden til at jeg kan sige noget om det endnu. :slight_smile:

Nu der er under to uger til, hiver jeg lige tråden frem igen, for at høre om der er end Ann, der kan & vil holde håndarbejdsaften hos mig lørdag d. 13 December, om eftermiddagen? :slight_smile:

Jeg vil gerne med! :patchwork:

Jeg vil da også gerne med, men i må virkelig være forberedt på at skulle hjælpe, guide og vejlede mig.

Jeg vil gerne komme, selvom jeg ikke er til håndarbejde :wink:

Det er heldigvis ingen hindring for at være velkommen :slight_smile:

Jeg vil også gerne med, hvis jeg må:-) Jeg har en julegave, der skal gøres færdig.

Selvfølgelig må du det :slight_smile:

Jeg vil os gerne med, Sjælland er bare så dårligt placeret :venter:

Du er velkommen til at sove på min gæstemadras;)

Haha - Tak for buddet :wink:

Ej Trine altså, da Lykke var her, fik hun sengen & jeg nuppede sofaen :stuck_out_tongue:

Skulle du beslutte dig for at komme, kender du jo vejen :ok:

Hvis du er heldig, har jeg en lejlighed jeg kan låne dig, hvor du kan have kattene med. :wink:

Umiddelbart skal jeg ikke noget, og vil gerne med!

Tja Lykke jeg ligge jo ca halvvejs så du må da gerne låne min seng også :wink: Jeg tror ikke jeg kommer jeg skal ud og klappe sorte misser den weekend :wink: (NEJ jeg skal ikke ha bare klappe så det :stuck_out_tongue: )

[QUOTE=Ravn;1216210]Hvis du er heldig, har jeg en lejlighed jeg kan låne dig, hvor du kan have kattene med. :wink:

Umiddelbart skal jeg ikke noget, og vil gerne med![/QUOTE]

Åh, det ku blive så godt…

‘Skat, jeg snupper lige kattene et par dage’
‘Øh, hvorfor?’
‘Jamen, jeg skal lige en tur til håndarbejdsaften og skal bruge lidt betaling til Saga’

:lol:

[QUOTE=Lykke;1216214]Åh, det ku blive så godt…

‘Skat, jeg snupper lige kattene et par dage’
‘Øh, hvorfor?’
‘Jamen, jeg skal lige en tur til håndarbejdsaften og skal bruge lidt betaling til Saga’

:lol:[/QUOTE]

:klapper:

Ja, hvis bare man kunne betale med katte-nus. :wink:

Jeg må hellere lige nævne, at hvis der er flere der vil med, skal vi have fundet ud af noget med ekstra stole :smiley:

I er velkommen fra kl. 14 & adresse/telefonnummer kan I få i en privatbesked. :slight_smile: