Håndarbejdsaftener - invitation

Saga: Jeg siger ja tak til lån af pinde og en lille donation garn. :slight_smile:
Har dog lige lovet mig selv væk til anden side denne weekend fra fredag middag, så jeg må komme med næste uge. :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;1029514]
… Og hvis du nu virkelig er seriøs omkring det der med at bruge penge på at købe strikkepinde, er der et rigtig professionelt, lækkert og smask-hamrende dyrt sæt her :
(Jeg har et enkelt sæt pinde, og er ved at døøøøø efter at kunne købe det. :tihi:)

http://www.stofogsy.dk/Garn/Strikkepinde-haeklenaale/Knit-Pro-de-Lux-strikkepindeaeske-.html[/QUOTE]

Jeg har Knit Pro rundpinde-sættet - faktisk både i metal og træ-udgaven (jeg kan bedst lide metalpinde, men træ-udgaven er købt, hvis jeg vil have dem med i flyvemaskinen).
De er super gode :ok:

Jeg har så købt dem her: http://www.hulucrafts.co.uk/accessories/knit-pro-knitting-needles.htm?limit=all
Der sparer man flere hundrede kroner på sættene - og portoen er forsvindende lille og super service :thumbup:

Ann K, træls at du bor helt derovre i hovedstaden - det er liiidt langt at køre, ellers ville jeg absolut gerne have været med :slight_smile:

Det lyder da rigtig godt :slight_smile: . . . . jeg mangler i den grad inspiration til noget småt håndholdt . . . . mine store quiltede tæpper er ikke sådan at slæbe rundt på . . . :stuck_out_tongue:

Kan man få ordnet sine negle . . . . hvor herligt :tihi:

Men det bliver så ikke lige på fredag jeg møder op, men måske næste gang når det bliver en torsdag :smiley:

Jeg kunne nu heller ikke finde på at købe dem til danske priser. :wink:
Man kan også købe dem forholdsvis billigt på ebay/amazon. :tihi:

[QUOTE=Gugger;1030041]Det lyder da rigtig godt :slight_smile: . . . . jeg mangler i den grad inspiration til noget småt håndholdt . . . . mine store quiltede tæpper er ikke sådan at slæbe rundt på . . . :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]

Åhhh… du kan QUILTE :respekt: Så må du komme!! jeg vil så gerne lære det…

Det med neglene… tja, altså - det vil jeg også gerne lære… og jeg ved da at der kommer nogle som kan det skidt :smiley:

[QUOTE=Ann K;1030067]Åhhh… du kan QUILTE :respekt: Så må du komme!! jeg vil så gerne lære det…

Det med neglene… tja, altså - det vil jeg også gerne lære… og jeg ved da at der kommer nogle som kan det skidt :D[/QUOTE]

Du kan se noget af det jeg har lavet i årenes løb lige her . . . http://www.gugger.dk/patchwork.htm

Hvor ER de flotte!
Jeg har skam forsøgt mig og min symaskine er en særlig quiltemaskine - men der går et eller andet galt! alt bliver skævt og ikke særligt pænt… Og håndquilt, nej, nej - det kan jeg da slet ikke hitte ud af :smiley:

trist jeg bor i jydeland, jeg kan både strikke, hækle og kniple LOL

mh
linda

Ann, sender du en PB med adresse og sådan til os der gerne vil dukke op? :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;1029489]Jeg kommer hellere end gerne, og har min mor på slæb… :slight_smile:
(Hun kan sikkert ikke finde det uden hendes personlige GPS = mig :tihi:)

Men vi bliver måske nødt til at smutte lidt tidligt, da vi skal til 30 års fødselsdag dagen efter.[/QUOTE]

[QUOTE=Tea;1029508]Ih, ville blive SÅ glad hvis en kunne lære mig at strikke!
(Ikke at jeg tror jeg er specielt dårlig til det eller tungnem, jeg har simpelthen bare aldrig lært det)
Men jeg har desværre ikke råd til materialer før tidligst næste måned, måske først april.
Kan man sådan få lov at “hoppe på” senere?[/QUOTE]

Anns computer kan ikke tåle, at Oddy ligger på tasturet, så jeg sender pb til ovenstående med Anns adresse og telefonnummer. Føler nogen sig overset, må de råbe højt:)

Næste “samling” er på Tordag ( 7/3) hos mig.

Jeg bor ganske tæt på Rødovre Station.

Hej Tea, skal jeg hive nogle pinde og lidt garn med til dig? :slight_smile:

Jeg gør det hellere end gerne, men kun hvis du kommer med. :wink:
Du kan skrive til mig på 28 68 32 35

[QUOTE=cæsar;1036252]Næste “samling” er på Tordag ( 7/3) hos mig.

Jeg bor ganske tæt på Rødovre Station.[/QUOTE]

Hvad tid:?

hvad tid vil passe? Omkring 18 tiden?

jeg ville RIGTIG gerne - men mit arbejde er kommet i vejen… igen :frowning:

Jeg kan desværre heller ikke. Jeg skal gøre de sidste ting klar inden jeg tager afsted til korsør fredag morgen, men næste gang… :slight_smile:

Jeg har ikkke fået købt noget til at hækle med (Det er da det man skal bruge for at lave de trøjer jeg gerne vil ikke?) Så ved ikke helt om jeg kommer endnu. Denne gang.

Hvis du kan skaffe en hæklenål, så har jeg garn, som det er perfekt at lære at hækle med :slight_smile: Og jeg kommer aldrig til at bruge det…

Jeg undersøger det lige :slight_smile: Og tak! :slight_smile: Kunne være virkelig fedt at lærer!

Hvis du mangler hæklenåle er der nogle ganske udmærkede i Netto til 30 kr lige for tiden. :slight_smile: