Håndarbejdsaftener - invitation

Det nemmeste er at komme med 500S, og stå af ved stoppestedet “Albjergparken”.
Derfra er der en lille gåtur på en sti mellem husene og gårdene, til den midterste af dem, som man skal ind i.
Ellers er det tog til Brøndby Strand st, og jeg henter gerne på stationen ca. 17.45, eller som det nu passer med toget.

Jeg kan sende adressen i PB så i selv kan lege med rejseplanen, når jeg ved hvor mange der gerne vil med denne gang? :slight_smile:
Og der er stort bord til dine biiiiitte små perler, Marie. :smiley:

Jeg vil gerne hentes på stationen. :ups:

Rygsækken bliver proppet med perler og mønstre, for jeg skal til at starte på et nyt projekt.

[QUOTE=velfa;1042538]Jeg vil gerne hentes på stationen. :ups:

Rygsækken bliver proppet med perler og mønstre, for jeg skal til at starte på et nyt projekt.[/QUOTE]

Jamen, så bliver du da hentet! :smiley:

Detalje-PB er sendt. :slight_smile:

Hvis du mangler, og gerne vil med, så skriv lige og brok dig, ikke? :wink:

Jeg glæder mig til i morgen. :slight_smile:

Det gør jeg også! :slight_smile:

Men min mor var så sød at gøre mig opmærksom på at jeg har lavet en fejl.
Hun bor til venstre, ikke til højre som jeg skrev… Det er mig der bor til højre. :tihi:

Hvornår holder vi håndarbejdsaften igen? :bebe:

Hvad med næste torsdag? Her?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve at komme med til sådan en håndarbejdsaften hvis der er plads? :slight_smile:

Torsdag d. 25?

Det lyder helt ok for mig… :slight_smile:
Så har du forhåbentlig vores neglelakker? :bebe:

Og jeg tror godt der er plads, Anita. :slight_smile:

Der er plads :slight_smile:
Og du skal da se Barnebarnet :smiley:

Uhhh ja, hvordan kunne jeg dog glemme at der var mulighed for at møde Leo! Jamen så vil jeg glæder mig til det også :slight_smile:

Okay… så har vi vist en ny dato…
Torsdag d 25 kl ca 18 hos mig i Rødovre… Adresse udleveres pr pb (med mindre, man lige tjekker min hp :wink: )

Mad er sådan noget man selv sørger for… der er også mulighed for at bestille udefra, vi har både et rigtig godt pizzaria i nærheden og en vældig GOD kineser take-away…
Kaffe er instant coffe - det påstås ihærdigt fra folk, der kender mig, at det er bedre (som i “mere drikkeligt”) end at lade mig lave kaffe :venter:
The kan serveres i uanede mængder :slight_smile:

Jeg kommer på torsdag og jeg tager noget chokoladekage med. Hvis der er nogen der ikke kan tåle mel så kan jeg tage en kage med uden mel i. Ud over det så har jeg noget håndarbejde med. Plus minus alt det løse :høhø:

Jeg må lige finde en dag jeg kan dukke op igen :slight_smile:
Desværre passer denne uge og næste bare rigtig dårlig… I det hele taget torsdag :slight_smile: Men engang imellem bør jeg lige kunne finde tid :smiley:

Jeg vil osse gerne med. Hvis altså der er plads selvfølgelig.?
Jeg kan tage nogle chokoladecookies med :slight_smile:
Og lidt håndarbejde :smiley:

[QUOTE=Tigers Mor;1057537]
Og lidt håndarbejde :D[/QUOTE]

Gaven fra mig og Louise? :klapper:

Jeg vil også rigtig, rigtig gerne med, og kan sagtens klare mig med en ledig plads på gulvet!

Mon ikke der bliver plads til os alle? Ellers må vi sidde ned på skift. :tihi:

Altså… jeg har umiddelbart sådan ca 8 rimeligt anstændige siddepladser… læg dertil tre klapstole og fire spisebordsstole… og så er der gulvet, hvor man kan få lov at låne vovses fat boy kopi…
Så mon ikke at det går?

nu må i love mig at i ikke laver dagen om efter sommerferien - for der vil jeg kunne være med :slight_smile: jeg ville så gerne kunne deltage men det ligger lige oven i min undervisning :frowning: men den skifter i august… så nu ikke noget med at ændre dag gg