Håndvaske

Ja underlig overskrift :slight_smile: men har jeres misser det også med at ville ligge i håndvaskene ja både på badeværelse og i køkkener ( her får de ikke lov at ligge i køkken vasken hvis jeg opdager det) . Eller er det bare mine som er sære :slight_smile:

Ja, vores elsker at ligge i både køkkenvask og håndvasken på badeværelset, og de får altså lov…indtil jeg skal bruge den :høhø:

Nææ, men Missebarnet er overbevist om at vandhanen til badekarret er hendes helt private kilde til frisk drikkevand :slight_smile:

Magic har først for nylig fundet ud af at springe op i håndvasken i badeværelset, og nu elsker han at være der. Han ligger ikke i den, men han får lang tid til at gå med at sidde og pille bundproppen op :slight_smile:

Her i hytten er håndvaske i både køkken og badeværelse meget populære omend af 2 forskellige årsager;

Angus i sin egen udgave af ‘bubbers badekar’

og MiniMax mener en DrinkWell er fuldstændig overflødig, når man har en køkkenvask til rådighed suk

Ha ha så er det ikke bare mine der er mærkelige.
Den ældste drikker også ALTID vand på badeværelset men kun når jeg børster tænder

Ha ha så er det ikke bare mine der er mærkelige.
Den ældste drikker også ALTID vand på badeværelset men kun når jeg børster tænder

Har også en kat der elsker at ligge i håndvasken på badeværelset. :slight_smile:

Det er vist meget normalt :wink:

INGEN af vores katte ligger i håndvasken.

Jep, vores er også glade for håndvaske :slight_smile:

Her er det et ældre foto af Petto som snupper sig en lille tur i vasken og Chelonia som leger med vand :slight_smile:

Sigurd holder meget af at ligge i vores runde håndvask på badeværelset.

Det sker aldrig her… de måtte da godt være i håndvasken men køkkenbordet er forbudt område :slight_smile:

Jow jow - her ligges der også i håndvaske … kattene altså :høhø:
Især den på badeværelset er populær.

Sikke en masse dejlige vaskebilleder. :slight_smile:
Eife, det der billede med katten der holder om vandhanen :wehuu:

[QUOTE=Eife;756998]
[/QUOTE]

:smelter::smelter::smelter:

[QUOTE=annejunge04;756960]Ha ha så er det ikke bare mine der er mærkelige.
Den ældste drikker også ALTID vand på badeværelset men kun når jeg børster tænder[/QUOTE]

Vores ligger ikke i vasken men de har et glas med vand på bordet på badeværelset, og der står som regel en af dem og hygge-sluprer mens man børster tænder :slight_smile:

Balloo ELSKER at putte i håndvasken på badeværelset. Den der er, der hvor vi bor nu, er ikke så dyb i det - men han kan alligevel saaaaagtens sove der i flere timer. Gucci vælger altid nullerput eller andet lækkert blødt… Og vand skal helst drikkes af vandhanerne - både i køkken og på badeværelse… Så et er vist heeeelt normalt for katte :tihi:

Sikke nogle skønne billeder - tak for mange gode kig. :slight_smile:

mine ligger ikke i vasken men Stig er meget betaget af vandet når det løber:tihi: meen han skal nok sørge for det kun lige er poten der bliver fugtig…
er Abyer ikke glade for vand fra naturens side?
min MCO gik også med mig i bad :høhø: han var ligeglad:rock:
Rikke