Altså nu har jeg set det så mange gange - han ligger ind imellem og gør præcis som en hunkat med presseveer - han siger også presse lyden.
Nogen der har oplevet det - eller har jeg en meget speciel hankastrat?
Altså nu har jeg set det så mange gange - han ligger ind imellem og gør præcis som en hunkat med presseveer - han siger også presse lyden.
Nogen der har oplevet det - eller har jeg en meget speciel hankastrat?
“Presse lyden”:? Vores hunkatte plejer da ikke at sige noget…:øhmm:
Kan det være, han hyperventilerer i varmen:?
[quote=dkkorat;404998]“Presse lyden”:? Vores hunkatte plejer da ikke at sige noget…:øhmm:
Kan det være, han hyperventilerer i varmen:?[/quote]
Tjaee, måske - men på den måde.
Lyden jeg taler om kommer dybt ned fra bugen.
Men det ku’ nu være varmen - for det er de seneste dage jeg har bemærket det.
Øv, jeg troede jeg hunne tjene kassen på ham:)
Da jeg i sin tid boede i Farum Midtpunkt med Guinness og Bailey havde Guinness luret, hvordan man åbnede overskabene i køkkenet.
Han havde bare ikke altid styr på at gøre det i den rigtige side og så lød han altså også, som om han havde presseveer
Så livet er nok bare lidt anstrengende for den stakkels dreng
[quote=Lis Dahlstrøm;405002]
Øv, jeg troede jeg hunne tjene kassen på ham:)[/quote]
Måske tager jeg fejl:cool: - hvor mange killinger, tror du han nedkommer med (for han er åbenbart i fødsel…):? skal han mon have kejsersnit:?
tror muligvis, Lis har fået solstik:sveder:
Måske tager jeg fejl:cool: - hvor mange killinger, tror du han nedkommer med (for han er åbenbart i fødsel…):? skal han mon have kejsersnit:?
tror muligvis, Lis har fået solstik:sveder:[/quote]
Jeg er enig med dig Camilla. :høhø:
Men heldigvis er der aldrig nogle killinger, der er blevet derinde.
Hva’ hva’ Lis med en on-line fødsel.
Måske tager jeg fejl:cool: - hvor mange killinger, tror du han nedkommer med (for han er åbenbart i fødsel…):? skal han mon have kejsersnit:?[/quote]
Jeg synes, det er mere interessant, hvem far’en kan være? :øhmm:
NP
[quote=Niels Peter;405013]Jeg synes, det er mere interessant, hvem far’en kan være? :øhmm:
NP[/quote]
-LOL -LOL -LOL Reagensglas…reagensglas nu om dage…
[quote=Lis Dahlstrøm;404991]Altså nu har jeg set det så mange gange - han ligger ind imellem og gør præcis som en hunkat med presseveer - han siger også presse lyden.
Nogen der har oplevet det - eller har jeg en meget speciel hankastrat?[/quote]
Mon han har ondt i maven :?
Jeg har aldrig set det hos andet end fødende hunkatte.
eller inseminering:?
[quote=Vivi_Fletcher;405022]Mon han har ondt i maven :?
Jeg har aldrig set det hos andet end fødende hunkatte.[/quote]
… eller en prut, han ikke kan få ud.
Jeg oplevede det hos husmissen Zulu. Han pressede og stønnede også, og en undersøgelse viste, at hans tarmvægge hele vejen var så fortykkede, at gennemgangen ikke var tykkere end en magaroni.
[quote=Mega;405047]… eller en prut, han ikke kan få ud.
Jeg oplevede det hos husmissen Zulu. Han pressede og stønnede også, og en undersøgelse viste, at hans tarmvægge hele vejen var så fortykkede, at gennemgangen ikke var tykkere end en magaroni.[/quote]
Mon jeg behøver bekymre mig om det - han leverer negerarme:-)
Tja Dari min gamle somali gjorde det samme da han havde blæresten, med næsten totalt stop, så jeg ville nok under alle omstændigheder lige vende en dyrlæge.
Han tisser stoore tårer - han er nem at kontrollere på det punkt han bruger kun den store åbne bakke - splinten kan bruge den anden:)
Kunne han tænkes at imitere en hunkat som han er knyttet til eller vokset op med og har set føde? Katte gør jo den slags, så hvorfor ikke med det her også?
Jeg har dog aldrig hørt om det. Det er meget interessant, synes Nørden.
Jeg er sikker på, at hvis mis var syg, så var Lis taget afsted.
Han har aldrig set en hunkat føde.
Jeg har sover inde i bakken i nat, næsten, han både tisser og pøller normalt. Iøvrigt er han helt som han plejer - verdens sødeste og dejligste kat, uha han er dejlig …
Har ikke se det idag - måske det er varmen?
En skam det ikke var noget specielt nyt adfærdsmæssigt:-) Men dejligt, at han er rask og glad.
Jeg har en gang set en kat i en bus (i mylretiden i KBH:-() hyperventilere pga varmen. Jeg spurgte dem faktisk om den var i fødsel, men det var den ikke så det kan være varmen tænker jeg…
MVH