Hankat passer killing - ikke hunkattene?

Lille Otis kom jo til os, da hans mor havde forladt ham. Vi vidste ikke, hvor gammel han var. Dyrlægen sagde i mandags, at han nok p.t. er omkring ti uger. Vi troede han var ældre, men nej… Så har han åbenbart kun været omkring 6 uger., da vi fik ham. Havde været bange for F.I.P men efter en ormekur, kaster han ikke mere op og har nu ikke så rund mave.

Ville egentligt vise jer, hvem der passer Otis. Vi havde troet en af hun kattene ville gøre det, men nej… Det er vores ene hankat Ymer. Han er så sød ved Otis.
Vores ældste hunkat kan også være sød ved ham, men ikke så længe af gangen. Den lille hunkat hvæser endnu lidt, men det gør hun jo af alle…

Billede fra uge 30

2 billeder fra 2 august

Sødt ikke??? Ymer holder om ham mange gange hver dag. Han kommer også tit ind fra løbegården, går en runde og mijauver, hvis han ikke ser Otis.

  • Har det nogen betydning på nogen måde, at vores 3 hanner enes fint, men de 2 hunner holder sig mest for sig selv - altså enkeltvis???

Nåe… hvor ser det bare sødt ud -forelsket

Da Basse var lille, var det Buller der havde fået en killingebaby… så hankatte kan altså sagtens være “mødre”

Håber de bliver ved med at være så gode venner… Desværre hænger min elskede Ymer-mis ikke så meget efter mig, nu hvor Otis er der.
Otis sover altid i sengen.

  • Der er forresten en film, der hedder koslænget. Koen deri hedder åbenbart Otis, erfarede jeg i sommerferien, da min nevø og niece var her. Jeg fandt navnet i langt fra las vegas, så blev overrasket. Koen er sort hvid som vores killing. Hver gang vi kørte forbi sort-hvide køer, da feriebørnene var her, lød det fra bagsædet: DER er en Otis, DER er en Otis o.s.v…
  • Tænkte på at give nyt navn, men han beholder det trods filmen, der i øvrigt er rigtig sød.
  • Min nevø kaldte den “ko i svinget”… Måtte forklare det hed “koslænget”.

Hold da op for nogle skønne billeder -lovelove
Det ser da alt for hyggeligt og dejligt ud -forelsket

P.S hvor har du den skønne katteseng fra? [smilie=hate-smile.gif]

Sikke et skønt syn af to af jeres dejlige katte -forelsket Dejligt at se de bruger kurven, du købte. Hvis der skulle komme en lille killing her hos os, er jeg sikker på, at det ville blive Jerry, der tog sig mest af den. Han er den mest omsorgsfulde af vores katte.

Hvor er det dejlige billeder Lonnie -forelsket og nej hvor de hygger -høhø

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]
ÅHHHHH, de3jlige billeder, og dejlig historie.
Fedt at se din lille mis, har det godt og er på vej til at blive en frik og fræk killing.
Pøj, pøj.
Hilsen Pia -engel

det er altså bare nogle helt vidunderlige billeder… helt igennem nuttede. Det er godt nok en kær lille størrelse ham Otis :slight_smile: vildt kær :slight_smile:

Sikke nogle skønne billeder. De har det godt sammen.

Hilsen
Anne-Lykke

Nåårh, hvor ser det bare dejligt ud. Super skønt at Ymer tager sig af ham.
Da jeg havde en hitte-killing var det min yngste hunkat May (dengang 2 år) der “adopterede” ham. Og min ældste, Mea, som jo er mor til May gad ham bare slet ikke. Så det er ikke altid nemt at gætte hvem der tager sig af en ny :slight_smile:

Skønne billeder, hvor er det dejligt Otis har fået en skøn ven -forelsket -forelsket -forelsket

Åhhh jeg bliver da helt blød om hjertet.

Hvor set det dog deeejligt ud… og hvor glæder det mig bare at se hvor godt det går, du har jo udtrykt din bekymring.

SKØNT!!

Åhh bliver helt blød om hjerte -love -love

skønne skønne billeder og en super dejlig historie -forelsket :smiley:

Årh hvor er de dejlige…
-love Skøn historie, hvor er det dejligt læsestof… -forelsket

Enig -thumbs

Enig -thumbs -love