Hankattebukser

Det er jo smart nok med hankattebukser, så han ikke kan strinte eller parre :slight_smile: men bliver hunnerne ikke frustreret over at hankatten kommer ind i huset :? Jeg tænker, at hunkattene må blive sure på ham, for han kan vel ikke helt skjule sin interesse, eller :? Og hvad synes hankatten om, at han ikke får lov til at parre :? Jeg tror slet ikke, at min hankat kunne lade hunnerne være i fred, hvis han fik lov til at komme på besøg

Min hankat går fint med hunnerne - ganske som hunnerne går med hinanden. Det er ret sjældent han prøver på noget med dem.
Naturligvis ville jeg ikke lade ham gå med bukserne på sammen med hunkatte i løbetid - det ville være frustrerende for ham.

I øvrigt går de alle sammen frit i haven, når vi er hjemme. Altså både hankat og hunkattene :slight_smile:

Jeg har sendt dig en pb’er :ok:

For år tilbage brugte vi de trusser som bruges til de små hunhunde når de bløder. Det gik fint indtil syren i urinen åd hårene af de ædlere dele. Så blev trusserne lagt på hylden.

Sådan et par har jeg haft på prøve - den sugende del er ikke særlig stor - måske det kan have betydning?
Og så tror jeg helt sikkert det har noget at sige, hvor længe de har det på. Ligesom med babyer skal de jo ikke gå og være våde i timevis.
Cæsar er inde højst et par timer hver dag - og han sover mest når han er inde.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;819939]Sådan et par har jeg haft på prøve - den sugende del er ikke særlig stor - måske det kan have betydning?
Og så tror jeg helt sikkert det har noget at sige, hvor længe de har det på. Ligesom med babyer skal de jo ikke gå og være våde i timevis.
Cæsar er inde højst et par timer hver dag - og han sover mest når han er inde.[/QUOTE]

Og man skifter vel også bindet når man opdager at hankatten har strintet? :slight_smile:

Ja, for så lugter han :tihi:

:tihi: Ja, så opdager man det jo hurtigt

Jeg har set billeder af Nadikat’s hankatte med bleer på. Det skulle fungere virkelig godt i følge opdrætteren. Jeg mener hun køber dem i 4-9kg :slight_smile:

Men granted, de bukser ser lidt mere fancy ud :wink:

[QUOTE=EvaMH;820345]Jeg har set billeder af Nadikat’s hankatte med bleer på. Det skulle fungere virkelig godt i følge opdrætteren. Jeg mener hun køber dem i 4-9kg :slight_smile:

Men granted, de bukser ser lidt mere fancy ud ;)[/QUOTE]

Skam dig … nu har jeg et billede på min nethinde, af en burmeser iklædt Libero ‘‘op&go’’ :uha:

:tihi::tihi::tihi:
Den er faktisk ikke meget gal. Det ser ret morsomt ud. Det kan være jeg skulle spørge hende om jeg poste hendes billede herinde så i kan se det :smiley:

Se du bare her - hvis du bladrer lidt ned :stuck_out_tongue: http://www.nadikat.dk/DreamHC/Side3.html

:høhø:

Smart nok, men en lidt dyr løsning. Jeg kan få en pakke trusseindlæg for omkring 5 kr - og jeg kan altså skifte 3-4 gange på en dag.

Hmmm, måske man skulle prøve sådan et par :? Min lille hankat vil så gerne være i selskab med vores andre katte, men sidst vi forsøgte at tage ham ind i huset, fór han lige ind og afsatte et lille strint :frowning: Måske han vil finde sig i et par bukser. Eller måske de kan være sammen lidt i haven, men også her er bukserne en god sikkerhed. En hankat ved som regel før vi andre, at en hunkat er i løb. Og jeg vil gerne selv bestemme hvornår vi skal have killinger :tihi:

Men det kræver, at Skattekat kan sy dem i Birma-strørrelse - er det muligt?

Hvad for nogle trusseindlæg bruger du til dem? Nu har jeg jo selv bestilt, og så er det jo rart at vide :slight_smile:

De billigste fra divs supermarkeder - tror de har samme størrelse de fleste steder :slight_smile:

Det er den helt simple model … uden vinger og flapper og hvad der ellers er af smarte funktioner eftehånden :wink:

[QUOTE=Ohlsson;820967]

Men det kræver, at Skattekat kan sy dem i Birma-strørrelse - er det muligt?[/QUOTE]

Skattekat vil ihvertfald gerne gøre et forsøg :slight_smile:
Jeg tror at forholdet mellem hullet til halen og det stykke hvor trusseindlægget sidder, vil passe for alle racer, men at man kunne forlænge lidt i begge ender og lave længere stropper … for at være sikker på at der er knaphuller der passer.
Her et billede af bukser med/uden trusseindlæg (som i dette tilfælde er en serviet i mangel af bedre :tihi:) … trusseindlægget ligger i en lomme af fint net, som ikke suger væske :ok:

[QUOTE=Skattekat;821164]Skattekat vil ihvertfald gerne gøre et forsøg :slight_smile:
Jeg tror at forholdet mellem hullet til halen og det stykke hvor trusseindlægget sidder, vil passe for alle racer, men at man kunne forlænge lidt i begge ender og lave længere stropper … for at være sikker på at der er knaphuller der passer.
Her et billede af bukser med/uden trusseindlæg (som i dette tilfælde er en serviet i mangel af bedre :tihi:) … trusseindlægget ligger i en lomme af fint net, som ikke suger væske :ok:

[/QUOTE]

Intet mindre end fantastisk - jeg glæder mig til at få mine to i Fuglebjerg - glæder mig endnu mere til at give dem som gave …