Happyslappede kænguru

:frowning: Jeg skriver dette fordi jeg slet ikke kan få det ud af hovedet igen. Jeg har ikke noget link, så her nedenfor står det beskrevet, og det er lidt voldsomt, så kig ikke hvis I ikke har lyst.

Jeg så lige på min bredbånds tv-nyhedskanal at nogle afstumpede australiere havde happyslappet en kænguru og optaget det på video mens de grinede, og slog den bevidstløs.

Hvor syg i hovedet er man så? Åh jeg kan slet ikke få rynkerne væk fra min pande lige nu. Jeg synes simpelthen det er så ondt. Stakkels kænguru. En australsk RSPCA-medarbejder sagde at kænguruen i forvejen så lidt omtumlet ud på videooptagelsen, som man så nogle klip fra, og hun mente at mændene måske allerede havde tævet den lidt. Gerningsmændene bøjede også kænguruen ned og jog et knæ i brystet på den, så den faldt om.

Jeg kan slet ikke ha det, og kan slet ikke få det ud af mit hovede. Hold k* hvor er sygt. Jeg ved ikke om et var forkert at poste det her også, men så er I advaret hvis I får et link til videoen evt. Jeg kan i hvert fald slet ikke få billederne væk fra mine tanker. Sygt sygt sygt.

Hold da k*ft, nogle … nogle … nogle … jeg har ikke ord for det! [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] -brækkesig

Hvad foregår der i hovedet på sådanne syge personer :? :? [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Føj for pokker.Stakkels stakkels dyr -ked -ked

F*** hvor sygt… Helt ærligt, hvor bristet kan man være i den del hvor hjernen plejer at sidde?? [smilie=hate-boid.gif]

Håber den stakkels kænguru kommer sig… Det arme forsvarsløse dyr… Ej jeg bliver sgu så rasende. Gad vide hvor sjovt de ville have det, hvis de fik lammetæv af 9 kænguruer??

Hørte det godt på radioen herned. Det er simpelthen for meget. [smilie=hate-boid.gif] Ville ønske vi kunne få lov til at give dem samme behandling -grrr -grrr -grrr -hammerhead -hammerhead -hammerhead

Enig -thumbs

HELT enig …

Det er syge mennesker der udfører en SYYG handling [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

De skulle have tilbage af samme skuffe…

SVIN