Har brug for hjælp😊

Æv, bugspytkirtelbetændelse er ikke verdens nemmeste diagnose, den har tendens til at opføre sig … skal vi forsøge at sige usportsligt. Det er en tidlig alder at få problemer med bugspytkirtlen, men i det mindste kan vi så udelukket vaccinationen - der er ingen sammenhæng.
Rigtig god bedring til hende! Jeg har en gammel dreng på 15, der har bøvlet med det, og det har virkelig krævet både en målrettet indsats OG held at få ham rettet op. (Fordi hvis bugspytkirtlen har besluttet at stå af, så kan man jo kæmpe alt det man vil, men forgæves) . Jeg ville sikre mig at hun også fik smertestillende og kvalmestillende oveni væske og tvangsfodring - hvis det skal lykkes, så skal der virkelig gåes til den med støtte.
VH
Susanne

1 Synes om

:kram:

:troste:

Jeg er sikker på dyrlægen kæmper alt hvad hun kan men skal nok sige det med
Smertestillende og kvalmestillende i morgen.
Keg har der mega skidt med hun er indlagt hvis der alligevel kun er en udvej: FuCK !!!

1 Synes om

:troste: :kram:

:kryds: for det går godt og :kram:

:kram:

Ja, det er hårdt :troste: Men i det mindste ved du, at dyrlægen kan sørge for, at hun fysisk har det så godt som muligt. Jeg håber, at dyrlægens indsats vil vise sig at være det, der skal til for at vende forløbet :kryds:

1 Synes om