Selvfølgelig… Kilo´ne kommer jo ikk af at Wii står slukket…:høhø:
Jeg har idag invisteret i en Wii og spillet Just Dance… Og hold da helt op hvor man sveder ved at danse rundt… Jeg synes ikke lige jeg havde 700kr ekstra til Wii Fit Plus (med board) så det må vente til næste måned… Men spillet Just Dance kan jeg ihvertfald godt anbefalde… Man får rørt sig en hel del
[QUOTE=Maria-Amalie;651010]Selvfølgelig… Kilo´ne kommer jo ikk af at Wii står slukket…:høhø:
Jeg har idag invisteret i en Wii og spillet Just Dance… Og hold da helt op hvor man sveder ved at danse rundt… Jeg synes ikke lige jeg havde 700kr ekstra til Wii Fit Plus (med board) så det må vente til næste måned… Men spillet Just Dance kan jeg ihvertfald godt anbefalde… Man får rørt sig en hel del :D[/QUOTE]
Ja det er godt:) det har jeg også. Jeg har to måtter;) men ingen herhjemme vil spille med mig. Fordi jeg er den type der kun skal prøve noget EN gang og så derefter nærmest kan det med lukkede øjne … :høhø:
Nu har jeg jo så spillet Just Dance 2 nogle gange… Og synes mest til det gir motion til armene… Men til Ea Sports Active følger det der ben bælte med så? For synes kun jeg har set spillet i en dvd æske… Skal helt sikkert ha fat i wii fit puls og et board… Men det må jeg ønske til min fødselsdag… Hehe…
Vi har også en Wii. Tror det er 1½ år siden vi købte den. Vi brugte den meget i starten, specielt hen over vinteren. Men da foråret kom og vi kunne begynde at cykle igen, så har Wii stået stille
Min datter og hendes kæreste har lånt den, men det kan da godt være den skal hjem igen til vinter
[QUOTE=Sannela;659170]Skal på ferie på mandag…besøge min veninde i 3½ uge.
Fisme om ikke hun har købt Zumba til wiien, så vi ikke kommer til at kede os
:shithappens:[/QUOTE]
Har også selv været ude og købe Zumba til wii, og det faktisk ikke specielt svært… Men du godeste hvor man sveder efter de der 20 min som begynder stadiet varer… Så ha håndklæder og vandflaske klar…
Har også selv været ude og købe Zumba til wii, og det faktisk ikke specielt svært… Men du godeste hvor man sveder efter de der 20 min som begynder stadiet varer… Så ha håndklæder og vandflaske klar… :p[/QUOTE]
DET skal jeg huske!!!
Ellers må jeg jo bare sørge for at holde veninden beskæftiget med andre ting :høhø::høhø:
Yep! Vi har en - og mit favoritspil er boksning. Sjovt og hyggeligt når vennerne er på besøg og man har spist middag og rødvin.
Vi ha rogså spillet WII Fit med balancebrættet - sjovt at spille balancespillene med vennerne! Vi bruger det ikke som motionsapparat, da man ikke brænder mange kalorier og får ikke pulsen højt nok op længe nok med spillene synes jeg.
[QUOTE=Apollo;659660]Yep! Vi har en - og mit favoritspil er boksning. Sjovt og hyggeligt når vennerne er på besøg og man har spist middag og rødvin.
Vi ha rogså spillet WII Fit med balancebrættet - sjovt at spille balancespillene med vennerne! Vi bruger det ikke som motionsapparat, da man ikke brænder mange kalorier og får ikke pulsen højt nok op længe nok med spillene synes jeg.[/QUOTE]
Så har du ikke prøvet Zumba spillet… Her danset man på begynder niveu i 20 min med 10 sek pause til vand mellem hver dans… På ekspert niveu er det 60 min… Hvis ikke det får din puls op, så ved jeg ikke hvad vil…