Jeg har længe tænkt om jeg burde invistere i sådan en, også købe et fitness spil også (Zumba)… Nu hvor jeg begynder i fuldtidspraktik, har jeg ikke tid eller overskudet til at komme i træningscenteret, men vil jo stadig gerne ha noget motion…
Og tage 20 min træning i min stue, burde jeg kunne overkomme…
Så kom gerne med jeres erfaring og hvad I bruger jeres Wii til…
Jeg købte en wii i december sidste år, med store visioner omkring at komme OP af sofaen og have noget der kunne få mig lidt væk fra computeren.
Den første måned var den meget spændende, vi spillede tennis til vores arme var følelsesløse og ALLE vores "stam"gæster fik lavet en lille “mii”, eller bruger på vores wii, kan man vist oversætte det til. Vi købte vildt ind af spil og brugte begge meget tid på at spille på den.
Meeen derefter er den godt nok gået hen og blevet en støvsamler. Jeg spørger tit Kenny, om han ikke vil spille lidt med mig, men han orker ikke at spille på den, fordi man ikke kan sidde og slappe af imens (i de spil vi har) og jeg har ikke lyst til at spille nogle af de 1-player spil jeg har lige for tiden. :S
Jeg fortryder sommetider, at jeg ikke købte den cykel jeg fravalgte dengang, og jeg fortryder også, at eg lige netop valgte en wii, da jeg tror at en anden spillekonsol ville passe bedre til mig, da jeg netop ofte ikke orrrker wii’en pga de mange armbevægelser.
Jeg kan dog godt se det sjove i en wii, og hvis man er til den slags, så er det bestemt en sjov og anderledes spillekonsol. Jeg er i bund og grund glad for min, hvis jeg lader være med at tænke på alt det andet jeg kunne have købt i stedet for. For det ER en god konsol og der findes rigtig mange sjove spil dertil. Jeg er i hvert fald stadigvæk så glad for den, at jeg ikke ønsker at skille mig af med den, selvom at man her om sommeren savner at man ikke har en cykel
Jeg har forresten ikke prøvet nogle af motions-tilslutningerne til wii’en endnu. Jeg ønskede mig et wii board men som det ser ud lige nu, kan det slet ikke bære mig, fordi jeg er for tung
Men jeg har ikke undersøgt markedet for andre motionsformer til wii’en, som egentligt “bare” er en motionsprogram man kan lave uden at skulle stå på ting. Det skulle ikke undre mig, at det findes, men jeg har som sagt ikke undersøgt markedet, siden jeg opdagede, at mit ønskede wii board var for skrøbeligt. :S
[QUOTE=Helle;650341]Jeg har forresten ikke prøvet nogle af motions-tilslutningerne til wii’en endnu. Jeg ønskede mig et wii board men som det ser ud lige nu, kan det slet ikke bære mig, fordi jeg er for tung
Men jeg har ikke undersøgt markedet for andre motionsformer til wii’en, som egentligt “bare” er en motionsprogram man kan lave uden at skulle stå på ting. Det skulle ikke undre mig, at det findes, men jeg har som sagt ikke undersøgt markedet, siden jeg opdagede, at mit ønskede wii board var for skrøbeligt. :S[/QUOTE]
Ej hvor surt
Jeg har undersøgt lidt omkring Zumba til Wii… Og som jeg har forstået det, får man et bælte med til remoten, som så skal placeres rundt om maven… Intet board behøves… (Hvilket jeg jo synes var lækkert… En mindre ting at invistere i:høhø:)
Ja det er rigtig surt.
Men avs, jeg bliver da lige nødt til at undersøge det med Zumba, vil nemlig vildt gerne prøve det, så hvis bæltet kan spændes rundt om min (ret) store mave, så kunne det da være man skulle…
I starten brugte vi den meget,men da det kræver lidt ommøblering at bruge den,bliver det ikke så tit.
Vi har Zumba og det er ikke pengene værd,det er svært at tyde de enkelte trin og niveauet er for højt
Jeg vil da hellere anbefale at købe Just Dance,der kan man også få sved på panden
Mht Zumba,bæltet er 120 cm,men det skal kun bruges til at holde remoten,så man bare bruge et andet bælte
1Vi har også wii, og den bliver tændt med jevne mellemrum.
Til dem der gerne vil have noget mortion, har vores datter et musik/spil, hvor man skal efterligne det personen gør på skærmen, og jo man kan godt blive tellelig forpustet, da det skal gå lidt stærkt.
Vi har også wii-fit, det er dog ikke så tit det kommer frem (desværre) meeen med mellemrum tager vi den helt store spilleaften med guitar - dans - hop mm.
Jeg købte mig en Wii, for jeg skulle da have sådan en for at spille Wii Fit, jeg fik bare aldrig købt Wii fit, men købte en masse andre spil, der alle sammen var sjove i starten, men de blev kedlige i længden.
Men men men, nu har jeg fundet et spil der lige er mig EA Sport Active 2, super sjovt og super hårdt, og programmerne tager fra 15-45 minutter http://cdon.dk/spil/ea_sports_active_2.0-9463297
(det er på tilbud i bilka i denne uge til under 200,- :p)
Vi har også Wii og når man har børn er det altså sjovt, kæft hvor har vi bowlet og spillet tennis osv. Lige i øjeblikket spiller de mere platformspil på den som fx Super Mario og den slags, men jeg skal snart ud og have nogle flere sportsspil (til mig selv)…
Vi har også en playstation 3, en X-box og en game cube, men det er så meget meget sjældent de spiller på dem (kan også være årstiden!), så måske gider de igen til vinter.
Vi har en Wii og bruger den flere gange om ugen Vi har Wii board også og det ville jeg ikke undvære. Har lige købt Wii Fit Plus for noget tid siden og det er rigtig godt. Nu skal Zumba så også indkøbes, men venter lige på et godt tilbud
Så herfra kan Wii anbefales, men det kræver selvfølgelig lidt træningsmoral at få den brugt
Vi har lånt Lasses bros wii… Vi skulle bruge den nytårsaften og nu gider han ikke have den tilbage, fordi han aldrig bruger den…
det er sjældent vi bruger den faktisk…
mere hvis vi har gæster eller sådan…
[QUOTE=Helle;650360]Ja det er rigtig surt.
Men avs, jeg bliver da lige nødt til at undersøge det med Zumba, vil nemlig vildt gerne prøve det, så hvis bæltet kan spændes rundt om min (ret) store mave, så kunne det da være man skulle…:D[/QUOTE]
Altså det er sådan jeg har forstået det… Måtte lige en youtube video for at fatte hvordan man skulle gøre…
Ja hvad er Power hop?
[QUOTE=MetteSlot;650452]Jeg købte mig en Wii, for jeg skulle da have sådan en for at spille Wii Fit, jeg fik bare aldrig købt Wii fit, men købte en masse andre spil, der alle sammen var sjove i starten, men de blev kedlige i længden.
Men men men, nu har jeg fundet et spil der lige er mig EA Sport Active 2, super sjovt og super hårdt, og programmerne tager fra 15-45 minutter http://cdon.dk/spil/ea_sports_active_2.0-9463297
(det er på tilbud i bilka i denne uge til under 200,- :p)[/QUOTE]
Uhhh… Det må jeg vist kigge lidt nærmere på… Jeg skal ha noget træning der gir noget…
[QUOTE=Quivive;650490]Vi har en Wii og bruger den flere gange om ugen Vi har Wii board også og det ville jeg ikke undvære. Har lige købt Wii Fit Plus for noget tid siden og det er rigtig godt. Nu skal Zumba så også indkøbes, men venter lige på et godt tilbud
Så herfra kan Wii anbefales, men det kræver selvfølgelig lidt træningsmoral at få den brugt :-)[/QUOTE]
Gir det noget, rent motions mæssigt? Efter jeg har købt bil er der desværre kommet et par kilo ekstra på… Og dem vil jeg af med igen… Allerhelst igår:høhø:
[QUOTE=Maria-Amalie;650676]Altså det er sådan jeg har forstået det… Måtte lige en youtube video for at fatte hvordan man skulle gøre…
Ja hvad er Power hop?
Uhhh… Det må jeg vist kigge lidt nærmere på… Jeg skal ha noget træning der gir noget…
Gir det noget, rent motions mæssigt? Efter jeg har købt bil er der desværre kommet et par kilo ekstra på… Og dem vil jeg af med igen… Allerhelst igår:høhø:[/QUOTE]
Jeg syntes i hvert fald spillet giver noget, jeg sveder i hvert fald så det er klamt nogle gange og det er også noget man kan mærker dagen efter (nogle dage)
Jeg har en wii … og en powerhop.:høhø: ligenu er det mest powerhoppen der bliver brugt (hver aften når jeg børster tænder)
Wiien bliver brugt i perioder. Jeg har bl.a. wii fit plus (genialt spil) der bliver bmi’en lige tjekket en gang imellem. Nogle gang får jeg et flip, og så bliver der spillet HELE dag. Og dagen efter kan jeg knap nok komme ud af sengen, fordi jeg har ondt i hver en muskel:tihi: