Jeg har for nyligt hørt om dette produkt mod pollenallergi - er der nogen herinde, der har prøvet det:?
www.hayband.dk
Jeg har for nyligt hørt om dette produkt mod pollenallergi - er der nogen herinde, der har prøvet det:?
www.hayband.dk
Jeg lider ikke selv af høfeber, men en dreng i den børnehave jeg arbejder lider af høfeber, og han har fået Hayband.
Det betyder at han nu kan være ude hele dagen, uden symptomer på høfeber. Glemmer han at få det på en dag, er det galt igen, og han må ind til middag med kløende øjne. Så et eller andet må det jo gøre.
Jeg kan se at det er SeaBand (firma) der også laver HayBand.
SeaBand (produkt) kom på markedet for nogle år siden, netop som akupressurarmbånd mod transportsyge. Vi solgte det på apoteket, og vores bedste salgsargument (selv efter salgstale fra en konsulent), var at de havde “tilfredshed eller pengene retur”-ordning.
Så vi solgte da nogle stykker - men det blev aldrig en bestseller.
Jeg tjekkede så lige siden du linker til, og de har samme garanti (tilfredshed eller pengene retur) på HayBand.
Så jeg har godt nok ingen erfaring - men det er vel værd at prøve af, når man nu kan få pengene retur, hvis man ikke er tilfreds.
Jeg prøvede det sidste år…synes at det gjorde en lille forskel, men tror det måske kommer an på hvor slem allergien er? :øhmm: Min er meget slem, men hayband’et hjalp lige med at tage “toppen” af den
[QUOTE=dkkorat;627436]Jeg har for nyligt hørt om dette produkt mod pollenallergi - er der nogen herinde, der har prøvet det:?
www.hayband.dk[/QUOTE]
Hvis du køber det, vil jeg virkelig gerne høre hvad du synes om det.
[QUOTE=Tea;627666]Jeg kan se at det er SeaBand (firma) der også laver HayBand.
SeaBand (produkt) kom på markedet for nogle år siden, netop som akupressurarmbånd mod transportsyge. Vi solgte det på apoteket, og vores bedste salgsargument (selv efter salgstale fra en konsulent), var at de havde “tilfredshed eller pengene retur”-ordning.
Så vi solgte da nogle stykker - men det blev aldrig en bestseller.
Jeg tjekkede så lige siden du linker til, og de har samme garanti (tilfredshed eller pengene retur) på HayBand.
Så jeg har godt nok ingen erfaring - men det er vel værd at prøve af, når man nu kan få pengene retur, hvis man ikke er tilfreds. :)[/QUOTE]
Fik du nogen tilbagemelding omkring hvor godt de SeaBand virkede??
Vi købte et til manden i går - han har det på i dag … skal nok give en tilbagemelding, når han har fået afprøvet det lidt bedre. Damen på apoteket fortalte ham, at hun selv havde brugt det med godt resultat!
Jeg havde en kunde på apoteket som fortalte mig at han brugte det der hay-band og havde aldrig oplevet noget der virkede så godt. Han havde både fået indsprøjtninger, tabletter, næsespray, øjendråber uden ligeså god effekt. Han gjorde meget ud af at understrege for mig at han virkelig ikke var typen der normalt hoppede på den slags. Men han var virkelig positivt overrasket og ligeledes var jeg
Næh, ikke rigtig.
Men det behøver hverken rigtig betyde det ene eller andet. Det er noget andet hvis man sælger medicin til 14 dage - så vil de i langt de fleste tilfælde komme tilbage, og bede om det samme eller noget andet.
Med sådan et armbånd ville negative tilbagemeldinger gå direkte til firmaet (da det er dem der giver penge retur), og evt. positive tilbagemeldinger kommer nok først efter nogle år, når armbåndet er så slidt at de skal have et nyt.
En lille status fra manden - han synes faktisk det virker! Om det så er noget med at tro kan flytte bjerge eller hvad nu er vel egentlig ligegyldigt, bare det har effekt
Vi har i dag siddet på en græsplæne i 1½ time uden eet eneste snøft og hans øjne ser ganske normale ud! Han har godt nok taget lidt øjendråber i morges, men de fleste andre dage har han brugt dem mindst 3 gange dagligt.