Måske et link til mit første billede hjælper? http://www.superiorpics.com/pictures2/Gubler_sd1.jpg
Blabl - Godt at høre at jeg ikke er den eneste, der er til de lidt anderledes typer.
Måske et link til mit første billede hjælper? http://www.superiorpics.com/pictures2/Gubler_sd1.jpg
Blabl - Godt at høre at jeg ikke er den eneste, der er til de lidt anderledes typer.
[quote=Eva;409789]Det gør Elvis heller ikke - du kunne jo have været vild med ham, da han levede.
FR siger mig ikke noget :øhmm:[/quote]
Det forstå jeg godt
FR står for min mands navn. Han blev udråbt til at være mellem Ruslands 100 vigtigste mænd mens vi boede der. Ikke at vi fattede hvorfor - han havde da ikke magt, men siden hans navn var så kendt - ja så er det ham der er min hero
[quote=birtheras;409793]Det forstå jeg godt
FR står for min mands navn. Han blev udråbt til at være mellem Ruslands 100 vigtigste mænd mens vi boede der. Ikke at vi fattede hvorfor - han havde da ikke magt, men siden hans navn var så kendt - ja så er det ham der er min hero [/quote]
Nååå, på den måde - tillykke med kendissen
[quote=birtheras;409793]Det forstå jeg godt
FR står for min mands navn. Han blev udråbt til at være mellem Ruslands 100 vigtigste mænd mens vi boede der. Ikke at vi fattede hvorfor - han havde da ikke magt, men siden hans navn var så kendt - ja så er det ham der er min hero [/quote]
Birthe…Birthe…jeg troede altså, at det var mere spændende…
Hvis du mødte ham Mona ville du vide at han er en spændende mand med stor viden
[quote=Tea;409791]Måske et link til mit første billede hjælper? http://www.superiorpics.com/pictures2/Gubler_sd1.jpg
Blabl - Godt at høre at jeg ikke er den eneste, der er til de lidt anderledes typer. :)[/quote]
Nej, det må vi heller ikke se -what Forbidden, siger den, ligefrem!
Hvad er det for noget snusk du prøver at vise os… :høhø:
Blink 182 var også mit yndlingsband i alle teenageårene, så det har nok også noget med det at gøre
Ja, jeg troede også det var noget tys-tys - KGB, Kreml og den slags.
[quote=Eva;409799]Ja, jeg troede også det var noget tys-tys - KGB, Kreml og den slags.
[/quote]
Det kan du jo heller ikke være sikker på at det ikke var :høhø:
Mads Mikkelsen… Damn han er en babe… Jeg har fået lov at tage ham med i seng for Stefan, hvis jeg fik muligheden… Han har også fået lov, med Rihana
Det tvivler jeg ikke på Birthe.
Det er jo blot pjank og pjat fra min side…
Nå nej :høhø:
Jeg kan se, at der er stor forskel på, hvad de unge synes er en babe og så en halvgammel krage, som mig.
Men jeg havde nu også en helt anden smag, da jeg var 19 - 20 år - når jeg genser nogle af dem, jeg faldt i svime over dengang, fatter jeg ikke, at jeg var så vild med dem.
-LOL-LOL-LOL-LOL
Ham her kan jeg ikke stå for: Robbie Williams
Han er da for lækker, lækker, lækker !
[quote=Eva;409807]Jeg kan se, at der er stor forskel på, hvad de unge synes er en babe og så en halvgammel krage, som mig.
Men jeg havde nu også en helt anden smag, da jeg var 19 - 20 år - når jeg genser nogle af dem, jeg faldt i svime over dengang, fatter jeg ikke, at jeg var så vild med dem.
-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]
Sjovt, det fatter jeg ikke. Jeg havde et crush på Rorbert Redford og jeg fandt en kæreste der lignede ham rigtig meget. Det holdt dog ikke og det gjorde crushed på Robert Redford heller ikke
Det lyder da til, at vi er enige?
Du blev vild med Robert Redford, da du var ung - jeg blev vild med andre skuespillere, men betagelsen hold ikke for nogen af os?
:øhmm::øhmm::øhmm:
[quote=Blabl;409798]Nej, det må vi heller ikke se -what Forbidden, siger den, ligefrem!
Hvad er det for noget snusk du prøver at vise os… :høhø:
Blink 182 var også mit yndlingsband i alle teenageårene, så det har nok også noget med det at gøre [/quote]
Hahah! Han er endda en ganske pæn fyr!
Jeg prøver med et nyt billede af Matthew-drengen:
[quote=Eva;409807]Jeg kan se, at der er stor forskel på, hvad de unge synes er en babe og så en halvgammel krage, som mig.
-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]
Jeg ved godt hvad du mener!
Da jeg var yngre, ja velnok barn, syntes jeg at Thomas Eje var såååå pæn! -LOL-LOL
-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]
Men hvad eller hvem syntes du så er lækker ??? :?:høhø:
[quote=Tea;409815]Hahah! Han er endda en ganske pæn fyr!
Jeg prøver med et nyt billede af Matthew-drengen:
[/quote]
Han ser da menneskelig ud - i forhold til den bemalede.
Ham kan jeg såmænd godt forstå, du er vild med.
For at være lidt “modsat” så vil jeg vælge hende her:
Hun er for mig utrolig dejlig (og lækker ). Mest af alt pga. hendes måde at være på, sød, sjov, smart, klog, dyb, fjollet og utrolig charmerende…alt sammen på en gang.
Ja, så sprang jeg ud. Jeg kan i visse tilfælde godt lide kvinder