Ja, overskriften siger det hele. Hvem skulle ikke løbe mange gange rundt om din seng, før du spændte ben? :høhø: (Min dengang 60-årige mor brugte udtrykket, da hun talte om Elvis - jeg var flad af grin! :klapper:)
Gerne med billeder, i tilfælde af ikke alle ved hvem det er. (Eller bare så vi får lidt øjeguf. :p)
Jeg lægger ud med Matthew Gray Gubler, kendt fra Criminal Minds.
Og så er der jo badboy, Travis Barker, trommeslager i Blink 182.
jeg har alle dage syntes Alyssa Milano fra heksene fra warren manor er en af de absolutte flotteste piger i denne verden.
hun er fræk,sød,sexet og naturlig og det hele på en gang
[quote=Tea;409751]Ja, overskriften siger det hele. Hvem skulle ikke løbe mange gange rundt om din seng, før du spændte ben? :høhø: (Min dengang 60-årige mor brugte udtrykket, da hun talte om Elvis - jeg var flad af grin! :klapper:)
Gerne med billeder, i tilfælde af ikke alle ved hvem det er. (Eller bare så vi får lidt øjeguf. :p)
Jeg lægger ud med Matthew Gray Gubler, kendt fra Criminal Minds.
Og så er der jo badboy, Travis Barker, trommeslager i Blink 182. [/quote]
Jeg kan ikke se den første - den anden kan jeg (desværre)
Det må være din spøg Tea -. jeg ville skrige, hvis han nærmede sig min seng. -what-what-what
[quote=Eva;409768]Jeg kan ikke se den første - den anden kan jeg (desværre)
Det må være din spøg Tea -. jeg ville skrige, hvis han nærmede sig min seng. -what-what-what[/quote]
Hahaha! Jeg ved godt at han er en lidt … øhm, speciel type. :høhø: Men jeg synes altså bare der er et eller andet over ham.