all time favoritten er jo mr xxx- vin diesel. han er ikke nogen stor skuespiller men mums- og så stemmen. han kunne tale trusserne af mig siger jeg bare.
og om han er med eller uden fake tusher gør ingenting!
Kellan Lutz : fra twiligth. han har bare det der bjørne look og gavtyve smil jeg ikke kan stå for
mr willis har også bare smilet - og pyt med at han er gammel. stemmen er også guld.
till lindemann er også en af dem hvor karismaen og stemmen gør det - til de uinviede kan jeg fortælle at han er forsanger i rammstein
den noget blege herre er stephen dorff- nogen genkender ham nok på billedet fra filmen blade.
[quote=kira v;410017]all time favoritten er jo mr xxx- vin diesel. han er ikke nogen stor skuespiller men mums- og så stemmen. han kunne tale trusserne af mig siger jeg bare.
og om han er med eller uden fake tusher gør ingenting!
Kellan Lutz : fra twiligth. han har bare det der bjørne look og gavtyve smil jeg ikke kan stå for
mr willis har også bare smilet - og pyt med at han er gammel. stemmen er også guld.
till lindemann er også en af dem hvor karismaen og stemmen gør det - til de uinviede kan jeg fortælle at han er forsanger i rammstein
den noget blege herre er stephen dorff- nogen genkender ham nok på billedet fra filmen blade.[/quote]
JA Vin Diesels stemme er MUMSSSSSSSSSSSSS… han er osse en hottie…
Men Ja bruce er en ældre herre, men han stadig looket !! WAUUWWWW
nu er der et par stk som nævner de lidt mere specielle typer, en speciel type som jeg bare syntes er total lækker er Kat von d fra La ink
hende kunne jeg godt date og ha det sjovt med
wauwww sir jeg bare
[quote=Mona Jensen;410040]Jeg er til de lyse og gerne rødhårede.
Dog er det aldrig lykkedes mig at kapre en rødhåret.
Nu er løbet jo kørt…-LOL[/quote]
Haha, jeg er også vild med rødhårede. Og det er faktisk lykkedes mig at kapre hele tre lækre stykker undervejs -engel
Kira - Åh ja, Vin Diesel!
En jeg har glemt er Sean Connery. Mums, jeg eeeeeeeeelsker den mands stemme!
Og en anden på attitude er Johnny Depp
og verdens lækreste kvinde er efter min meing Kiera Knightley. Har været vild med hende siden jeg som teenager så hende i en eller anden fantasy b-film
I øvrigt hende Casper må hive med i seng hvis han får chancen
[quote=Mona Jensen;410082]Min mand har masser af hår - han er ikke engang tyndhåret.
Jeg har lige ringet til ham på arbejdet:
Køb lige noget rødt hårfarve med hjem.
Svar: Skal du nu være rødhåret :?
Svar: Nej det skal du…-LOL[/quote]
Det bliver eddergodt…husk at tage før og efter foto´s :høhø: