Har i allergi?

Jeg har 7-9-13 aldrig haft nogen allergier, en smule nikkelallergi da jeg var barn, men det er vist også det! Og jeg satser på at det fortsætter sådan resten af mit liv. :slight_smile:

Nej,ingen allergi her.:slight_smile:

Hmm… jeg har aldrig haft nogen form for allergier… Da jeg var yngre og havde sport 5 dage om ugen slog jeg ofte ud med kløende varmeknopper, men de stoppede efter en behandling med decubal-fadtcreme forsvandt det… Men det gælder nok ikke for allergi… :ups:

Jeg er testet positiv med allergisk reaktion overfor Birk, græs, hund og kat :S Men jeg har kun symptomer om sommeren/forår overfor pollen. Og det er bare alle symptomer jeg får. Kløe i ganen, løbende/kløende øjne, nysen, kløe i næsen og kløe i ørerne :prut:
Desuden bliver jeg allergisk når jeg spiser frisk ananas, tomat og kiwi - det er dog til at leve med :slight_smile:

Støv fra dun/fjer i dyner/puder, perubalsam (der er et naturligt duftstof, som findes i en frygtelig masse fødevarer og i parfume) og min kat har foderallergi, så der bliver læst indholdsfortegnelser til den store guldmedalje, når der skal købes ind.

Jeg er allergisk over for:

Nikkel
Primula
Visse rengøringsmidler (indåndingen er nok)
Klor - også øjendråberne Kloramfenikol
Efedrin (staves?)