Jeg har 7-9-13 aldrig haft nogen allergier, en smule nikkelallergi da jeg var barn, men det er vist også det! Og jeg satser på at det fortsætter sådan resten af mit liv.
Nej,ingen allergi her.
Hmm… jeg har aldrig haft nogen form for allergier… Da jeg var yngre og havde sport 5 dage om ugen slog jeg ofte ud med kløende varmeknopper, men de stoppede efter en behandling med decubal-fadtcreme forsvandt det… Men det gælder nok ikke for allergi…
Jeg er testet positiv med allergisk reaktion overfor Birk, græs, hund og kat :S Men jeg har kun symptomer om sommeren/forår overfor pollen. Og det er bare alle symptomer jeg får. Kløe i ganen, løbende/kløende øjne, nysen, kløe i næsen og kløe i ørerne
Desuden bliver jeg allergisk når jeg spiser frisk ananas, tomat og kiwi - det er dog til at leve med
Støv fra dun/fjer i dyner/puder, perubalsam (der er et naturligt duftstof, som findes i en frygtelig masse fødevarer og i parfume) og min kat har foderallergi, så der bliver læst indholdsfortegnelser til den store guldmedalje, når der skal købes ind.
Jeg er allergisk over for:
Nikkel
Primula
Visse rengøringsmidler (indåndingen er nok)
Klor - også øjendråberne Kloramfenikol
Efedrin (staves?)