Har i prøvet at handle på Zooplus

Hej :). Jeg er faldet for det kradsetræ der hedder banana leaf paradise. Har så fundet det på en side der hedder zooplus.de. Vil meget gerne høre hvad jeres erfaringer er med at handle på siden. Er kvaliteten i orden? HVor lang tid går der med levering? Er varen som den skal være? Osv :slight_smile:
På forhånd tak:)

Kan kun anbefale at handle der - ALT hvad jeg køber af tilbehør og nu også mad, er der fra. - Jeg kan ikke klage. :slight_smile:

Varen kommer hurtigt her!

Zooplus er et fint sted at handle. Jeg køber næsten alt der, både foder, grus, legetøj m.v. og der er sjældent problemer. Skulle det viser sig, at der er gået hul på en kasse eller lignende så ordner de det fluks ved at betale nogle penge tilbage.

Jeg kan kun anbefale zooplus - hvad enten det er zooplus.de eller zooplus.co.uk.

Mvh
Mariann

Vi er MANGE herinde som handler hos ZooPlus - Både uk og de. Jeg selv handler bla. alt min vådmad hos dem, og har gjort det i 2 - 3 år.

Jeg har iøvrigt selv købt Banana Leaf hos dem, og er glad for den …Den har nu stået her i et par år, og man kan ikke se den har været brugt - Hvilken den bestemt har :-). Og jeg har 5 store British Shorthair bamser, som flittig fræser i den.

Jeg er rigtig godt tilfreds med at handle hos zooplus, mange af deres varer er næsten ½ pris af hvad man skal give i de danske butikker. Leveringstiden er en lille uge, og pakkerne bliver sendt med enten GLS eller DHL ( post danmark ) dvs. de bliver leveret direkte ved din dør …Nogen klager over at kasserne er ødelagt ved leveringen, men det har jeg ikke selv oplevet, og jeg bestiller ca. en gang om måneden.

Jeg handler også på zooplus.de og har aldrig haft problemer… Har også bestilt kradsetræ der nede fra - og det kom 3-4 dage efter jeg havde bestilt… kan kun anbefale det… :smiley:

jeg køber alt der - stortset uden undtagelse…

dåsemad er tit skrammet ved levering med mindre du decideret skriver det til dem at du sender det retur hvis det er bøjet - så dur det…

men derudover er det kvik levring og de er altid søde til at bytte det der går tabt og de sender lynhurtigt - som regel samme dag du bestiller

Mange tak for jeres svar, sætter virkelig pris på det:) Rart at høre i har gode oplevelser med dem, så føler jeg mig mere tryg ved at handle der. Ja det er vildt så billigt det er derinde. Fedt:D Hvad så hvis man ikke er hjemme når de leverer den? Kan man så hente den på posthuset? Hvad tid på dagen plejer de at komme? Måske kan jeg få dem leveret hos min mor, hun er mere hjemme end mig hehe:høhø:

De gange jeg har fået leveret fra dem, har de sat det ved døren :slight_smile:
Men mener altså også jeg har udfyldt et kort på posthuset, som giver posten lov til at sætte ting ved min dør :slight_smile:

Ok hehe :wink:

Uha, du er havnet på en side hvor der er mange zooplus-shopahoilics…
Jeg har selv bestilt derfra et par gange, og der har der absolut ikke været noget at klage over.
Jeg har fået leveret med GLS begge gange, og der har heller ikke været nogen problemer med det.

Så alt i alt har jeg været ganske tilfreds med at handle der…

du kan sagtens få det leveret til en anden adresse - MEN - du skal sende en fuldmagt til GLS på [email protected] (du skal lige sikre dig at du hører til depot 26 eller lige få det rette nummer ) og skrive følgende:

Til rette vedkommende

Der gives hermed fuldmagt til at stille pakker ved vores private hoveddør såfremt vi ikke er hjemme

og hvis du bor i etgaebyggeri skal du tilføje:

Vedr. pakke nummer: xxxxx og xxxxxx – stil venligst pakkerne ved hoveddøren på X sal. hvis der ikke er nogen hjemme

Ring venligst på alle steder – der er aftale naboerne i mellem i hele opgangen om at lukke op hvis der levering og man ikke er hjemme

MVH
XXXXXX

det løser eventuelle leveringsproblemer

og husk - hvis du bestiller så meget at der er nævnt mere end en pakke i din levering - så skal ALLE pakkenumrene skrives på da du ellers får det af flere omgange… og de tænker ikke selv sålangt at de sender alle pakker med…

hehe ja folk er jo vilde med det kan jeg se. Godt at høre:)

Ej perfekt. Det var et rigtig gost råd du kom med. Det vil jeg huske når jeg skal bestille :wink:

Jeg får oftes leveret med GLS, og jeg tror godt de vil sætte pakken ved din dør hvis du sætter seddel op …Hvis ikke, så tager de pakken med, og du skal derefter ringe og aftale nyt leveringstidspunkt. Med GLS kan du lave en aftale, hvor du skriver en fuldmagt og sender til dem, hvorefter du modtager en stregkode som du klister på din dør - Herefter sætter de bare pakken, og scanner stregkoden.

Med Post Danmark, skal du selv hente på posthuset hvis du ikke er hjemme når de leverer pakken.

Du kan osse aftale at de bare sætter pakken hos din mor …Hos mig leverer de gerne mellem 8 - 10.

Stort set alt vi har købt til vores katte er fra zooplus.uk. 2 af pakkerne kom frem på en lille uge. Ikke en skræmme. Den ene gang vi ikke var hjemme ved levering, ringede vi bare til dem, så kom de med den dagen efter:thumbup:.

Da jeg bestilte våd og tørfoder var pakken gået helt i stykker, men det opdagede gls selv og sente den retur uden vi selv skulle belemres med det. Zooplus gav os så valget om vi ville have penge retur eller sendt igen, vi valgte at få det sendt igen og havde det hele i perfekt stand 3 dage senere. Kan kun anbefale det varmt, og man sparer jo :thumbup:simpelthen så meget på det:).

Mange hilsner her fra.

Det lyder jo bare perfekt:thumbup:

Levering til en anden adresse koster ikke fuldmagt. Det skal man bare anføre ved bestillingen og så sker det helt automatisk.

99,9% af mine bestillinger kommer ind til arbejde :slight_smile:

[quote=Temple Bar;414835]Levering til en anden adresse koster ikke fuldmagt. Det skal man bare anføre ved bestillingen og så sker det helt automatisk.

99,9% af mine bestillinger kommer ind til arbejde :)[/quote]

ja kan godt se jeg fik skrevet det lidt fjollet

Mette har hetl ret - fuldmagten er selvfølgelig kun til levering hvor du ikke selv er hjemme :slight_smile:

Mht aflevering, jeg plejer bare at sætte en seddel på døren med at pakke må sætte i skuret, (skuret er lige ved siden af døren) og så sætter de det der hvis vi ikke er hjemme :slight_smile:

Vil bare lige advare!!! :thumbdown:

Man kan godt blive afhængig og komme til at bruge rigtig mange penge derinde :muhaha: