… at det er fredag d. 13 i dag -what
Er der nogen der er så overtroisk, at h*n ta’r ekstra forholdsregler i dag ??
Jeg gør ikke … -lazykitty
… at det er fredag d. 13 i dag -what
Er der nogen der er så overtroisk, at h*n ta’r ekstra forholdsregler i dag ??
Jeg gør ikke … -lazykitty
Jeg er ikke overtroisk på nogen måde. Ikke andet end at tallet 13 er mit lykke tal så fredag d 13 ser jeg selt ikke som noget ubehaligt. Men så da på tv2 igår at de vil sende en gyser film i aften måske man skulle se den - ikke at det plejer at være noget jeg ser.
Hihi - nej, jeg har ingen særlige forholdsregler for idag
jeg nyder solskinnet, og at mine marer (stride naboer) har fået klippet deres vaskerikort pga opsigelse. Dvs idag nød jeg at vaske tøj uden at være bange for dem - alle tiders fødselsdagsgave (fornøjelsen blev kun begrænset af, at det var en morgentid fra 7-10).
Og jeg kender godt ham her-lazykitty
han er smaddersød, og han hedder Milo (jo, Ann, i dag må jeg godt nævne ham, åhr hva’).
Måske en dag om en del år, så flytter han ind hos mig?
Dette var egentlig tænkt til Valentinskonkurrencen, men jeg nåede det lige akkurat ikke. Måske en anden gang.
Fotoet er af Milo og hans kæreste Melissa, som han elsker højt. Det er Amalia-katte (www.amalias.dk).
Jeg er skrækslagen - tror jeg vil opholde mig skiftevis foran computeren og på sofaen med en bog hele dagen
Jeg har slet ikke tænkt…
på; at det er den trettende.
Men jeg kommer til at tænke på; at man “aldrig må”
være tretten til bords - for myten siger: At én af de tretten personer
vil dø inden året er omme.
Det tror jeg; at jeg ville tænke over - hvorfor ved jeg egentlig ikke -
eftersom jeg ikke er overtroisk.
Eller er jeg :S
Mange gode hilsner
Mona
Næh, ikke noget jeg tænker specielt over, udover at min mor har fødselsdag i dag
-LOL jeg tror på sådan lidt af hvert, alt efter hvordan det passer ind i mit kram.
I dag kastede jeg den så bare ud i luften Husk nu det er fradag d, 13. i dag - alle PCeres skræk . . . . og hende der sad ved PCeren fik et chok
Og den med de 13 til bords . . . jow Mona . . . den har jeg prøvet i mine unge dage.
Vi var til et kalas med spisning . . . vi var 13 stk. . . . . to mdr. efter blev de to dræbt i et trafikuheld . . . . såååååå den brøds jeg mig ikke lige om
Better save than sorry
-høhø -høhø -høhø
[quote=Mona Jensen;123955] Men jeg kommer til at tænke på; at man “aldrig må”
Myten er opstået pga Jesus, der sad til bords med 12 disciple ved den sidste nadver (vi ser Leonardos kendte værk for os, ikke). Han døde jo kort efter, fordi en af de 13 ved bordet havde forrådt ham.
Meeen, når ingen af os lige er Jesus, så ville jeg ikke bekymre mig så meget om det.
[quote=Mona Jensen;123955]Jeg har slet ikke tænkt…
på; at det er den trettende.
Men jeg kommer til at tænke på; at man “aldrig må”
Det tror jeg; at jeg ville tænke over - hvorfor ved jeg egentlig ikke -
eftersom jeg ikke er overtroisk.
Eller er jeg :S
Mange gode hilsner
Mona[/quote]
Det ville min mor heller ikke … Der er også noget med at det er den yngste det går ud over, eller er det en anden overtro :?.. Der er også noget med at man ikke må lufte sengetøj ( dyner , hovedpuder ) inden eller efter en hvis dato :?
Min mor var meget overtroiske og havde helt styr , hvad man skulle gøre eller ikke og hvad der skete i tilfælde af man ikke overholdt det :S
Jeg er ikke særligt overtroiske , men tag det mere som lidt sjov
-what-what-what
Næe… jeg tager det nu ganske roligt… er mere nervøs Sct. Hans aften…
-jegerenheks
jada idag er det fredag den 13 og jason vil fra iaften spøge i biografer verden over
her tænker jeg på fredag den 13 filmene fra 80erne som de er begyndt at genindspille igen og den første film har verdens-premiere iaften
jeg har det helt fint med fredag den trettende!!!
tager ingen forholdsregler, og mener generelt det er noget fis:fløjte:
Jeg elsker fredag d. 13!
Jeg gør det altid til noget specielt. Jeg har et par gange holdt noget med vennerne med fredag d. 13 fest med blod og kostumer og sådan noget, eller med gyser-maraton! Gg
idag skal jeg til min veninde i albertslund der giver god mad og så har jeg tvunget ned over hovedet på hende at vi ser “Godsend” som er på kanal 5 - dansk tv-præmiere
Har taget fri idag…men det er nu fordi jeg trænger…til en fridag
Fredag den 13. - og hvad så? Jeg er da ikke overtroisk! :fløjte:
7-9-13 og bank under bordet.
Fredag den 13. - og hvad så? Jeg er da ikke overtroisk!
7-9-13 og bank under bordet.
lol
Næ, jeg er ikke bange for talet 13 eller Fredag D 13.
Mine lykketal er 7-9-13 og jeg ejer en kulsort kat med grønne hekseøjne
Til trods for disse tiltag lykkedes det mig at indlede dagen med fuldstændigt at overhøre mit vækkeur så jeg måtte få et lift på arbejde for at nå det til tiden.
Og i løbet af dagen har jeg klippet mig i den samme finger ikke en, men hele to gange.
Men jeg kan nu godt lide fredag den 13. og foreslog min bror i går at vi skulle holde gyseraften. Så lige om snart samler jeg en bunke gyser-dvd’er sammen (der skal jo være lidt at vælge imellem) og finder lidt slik og chips som jeg medbringer - så giver han sofavand…og så skal vi hygge. Men ikke til alt for sent, jeg skal jo tidligt op i morgen og til Jyrak GF på Valentinsdag