Hvordan ved jeg, at jeg har betalt for netop udstillingen i Vorbasse :? Jeg har betalt for en udstilling, på JYRAK’s hjemmeside, men ved de så godt i JYRAK, at det er den jeg har betalt for? Eller skal jeg have noget dokumentation med på dagen :?
Er lidt lost, så spørger lige, håber det er ok
[QUOTE=PjevseMalene;1198197]Hvordan ved jeg, at jeg har betalt for netop udstillingen i Vorbasse :? Jeg har betalt for en udstilling, på JYRAK’s hjemmeside, men ved de så godt i JYRAK, at det er den jeg har betalt for? Eller skal jeg have noget dokumentation med på dagen :?
Er lidt lost, så spørger lige, håber det er ok [/QUOTE]
Ja, det gør de når det er via hjemmesiden - og det er Susanne der vinger dem af, så jeg er sikker på du nok skulle have hørt noget (de er nemlig så venlig at minde en om det hvis man har glemt at betale), hvis der var gået noget galt
Jeg har lige betalt nu her, og har også modtaget en bekæftigelse på, at jeg har betalt pengene
Alt er i skønneste orden, Malene
Når man betaler med Dankort på jyrak.dk får man selv en kvittering med det samme (hvis man ellers har skrevet rigtig mailadresse ). Brian får en kopi af den, så han kan holde styr på finanserne, og jeg får også en kopi så jeg kan fordele til de rigtige personer - stambogspigerne eller vinge af i udstillingssystemet.
Egentlig er der sidste betalingsfrist samme tidspunkt som der er sidste tilmeldingsfrist, men jeg venter altid lidt med at sende rykkere ud - de fleste får jo penge på kontoen her til weekenden alligevel, og så er det lige så let at lade det komme af sig selv, så er der langt færre at rykke på mandag
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1198210]Alt er i skønneste orden, Malene
Når man betaler med Dankort på jyrak.dk får man selv en kvittering med det samme (hvis man ellers har skrevet rigtig mailadresse ). Brian får en kopi af den, så han kan holde styr på finanserne, og jeg får også en kopi så jeg kan fordele til de rigtige personer - stambogspigerne eller vinge af i udstillingssystemet.
Egentlig er der sidste betalingsfrist samme tidspunkt som der er sidste tilmeldingsfrist, men jeg venter altid lidt med at sende rykkere ud - de fleste får jo penge på kontoen her til weekenden alligevel, og så er det lige så let at lade det komme af sig selv, så er der langt færre at rykke på mandag
VH
Susanne[/QUOTE]
Det lyder godt Bestilte også liiige et fint klistermærke med teksten “Jeg skal blive inde”, da der jo kommer mange i mit hjem, som skal vide, at Isabella ikke må smutte ud! Og så lige et etui til hendes stamtavle
Er meget taknemlig for, at kunne betale i dag, hvor vi har fået penge igen, fordi så behøvede jeg ikke have ondt i maven i knap en uge, fordi de sidste tre måneder har været ret så hårde ved min økonomi!!! Den her måned er første måned med en (forhåbentlig) stabil og forudsigelig økonomi
Det er rart at vide, at I er lidt large, og ikke hænger jer alt for meget i specifikke datoer
Jeg har en rigtig god mavefornemmelse mht. hele denne udstillingsverden, fordi det virker godt planlagt og struktureret, OG jeg får lov at omgåes andre som eeelsker katte, så I Jeres selskab er jeg ikke på udebane, fordi vi er samlet omkring katte, så de er en god måde at falde i snak med andre
Jeg har bestemt mig for, at det bliver en god dag, at jeg vil have en god dag!!! Og selvom det er mange mange mennesker som jeg aldrig har set, samlet på et sted, så føler jeg, at jeg kender mange af Jer, så derfor er jeg ikke nervøs I er nemlig alle sammen så søde og rare (og kattegale :høhø:), og I har hjulpet mig rigtig meget
Så jeg godt og det er for længst videredirigeret til Tina, der har styr på den ende af JYRAK
VH
Susanne
[QUOTE=PjevseMalene;1198213]Det lyder godt Bestilte også liiige et fint klistermærke med teksten “Jeg skal blive inde”, da der jo kommer mange i mit hjem, som skal vide, at Isabella ikke må smutte ud! Og så lige et etui til hendes stamtavle
Jeg har bestemt mig for, at det bliver en god dag, at jeg vil have en god dag!!! Og selvom det er mange mange mennesker som jeg aldrig har set, samlet på et sted, så føler jeg, at jeg kender mange af Jer, så derfor er jeg ikke nervøs I er nemlig alle sammen så søde og rare (og kattegale :høhø:), og I har hjulpet mig rigtig meget
[/QUOTE]
Jeg har klistermærket med at bimserne, som ikke kan svømme i toilettet. Jeg gider nemlig ikke vaske kræet, hvis den falder i tønden.
Du kan jo lavet et skilt til Isabellas bur, så andre kattegale kan komme og sige hej og beundre frøkenen.
[QUOTE=velfa;1198272]Jeg har klistermærket med at bimserne, som ikke kan svømme i toilettet. Jeg gider nemlig ikke vaske kræet, hvis den falder i tønden.
Du kan jo lavet et skilt til Isabellas bur, så andre kattegale kan komme og sige hej og beundre frøkenen.
[/QUOTE]
God ide Men må jeg skrive hendes navn på? Altså Isabella, eller skal det være stamtavle navnet :?
Jeg ville skrive Isabella. :-). Der står Fanni, den lille blå badeand på mit toppen af mit burgardin. Plus hun har masser af blå badeænder inde i buret. Jeg er glad for at være lidt fjollet.
Vi kommer ikke til Vorbasse, for vi skal en tur til udlandet, før vi kan udstille i dk igen.
Jeg plejer at skrive det fulde navn foroven, og så kaldenavnet nedenunder
F.eks.
Eife’s Peyton Rous
“Peyton”
Og så har jeg typisk også farve og race på
Du kan skrive
HKKH Prinsesse Isabella d. [B]ENESTE
[/B]Så ved alle herinde fra da hvem det er
Jeg har lavet en kuvert til dig Malene og den er på vej med posten
Det lyder dejligt