Har ondt af mig selv

Ja, jeg vil bare lige fortælle jer andre at jeg har meget ondt af mig selv.

Jeg er nemlig blevet syg…

og jeg skal egentlig på udstilling her den 2. nov. som jeg har glædet mig til -ked-ked

indtil videre er det kun blevet værre og værre (startede sidste lørdag), men HÅBER jeg kan få det bare lidt bedre så jeg kan komme med.

Jeg har ingen stemme og hoster helt vildt…har ikke sovet ret meget de sidste 4 dage for jeg hoster hele natten
Nu har jeg så også fået feber.

det sidder kun i halsen, men det er altså også slemt nok - SUK

Nå sidder som sagt bare og har lidt ondt af mig selv…at jeg er syg gør ikke så meget…selvom det da er irriterende, men jeg VIL på hobbyudstilling har jo glædet mig lige siden jeg tog hjem sidste år -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser SUK

´Nååå stakkels dig, det er altså også rigtig træls at være syg 'øvs

Håber at du snart kommer ovenpå igen -kramer

Årrr din stakkel - kamille te med honning i, det plejer at virke på mig :slight_smile: God bedring. -jegkrydser

Åhhh ha da hvor er det ræls, håber du bliver frisk til at kunne komme på udstilling.
Rigtig god bedring -blomst

kog en øl…og rør en æggeblomme i ( ja jeg ved godt det lyder klamt) men det VIRKER…ned med skidtet så er du klar til søndag

Rigtig god bedring - skal jeg tage en stol, et par varme plaider og en fleece-hue med til dig på søndag -høhø

Det siger min mor også…tror jeg har drukket sådan ca. 20 liter kamillete - og ca. de 10 liter med honning -høhø

ja lækkert lyder det ikke ligefrem - har hverken æg eller øl, men skal da se om jeg tør kaste mig ud i det i morgen…alt for at blive rask :smiley: (selvom jeg ikke kan fordrage øl)

Tusind tak for tilbudet - men har selv det hele :slight_smile: og tror også jeg kommer til at slæbe en masse varme ting med, hvis jeg får lov af min moaar til at tage afsted -høhø
Tror måske bare jeg skal have anskaffet mig et par termokander eller 10 så jeg kan få en masse te…for hvis min stemme ikke får det bedre, så skal den smøres med te ret ofte for at der overhovedet er nogen der kan høre hvad jeg siger -høhø Måske jeg skal få anskaffet mig en tavle jeg kan have om halsen :smiley:

Øøv, rigtig god bedring!

har lige haft en tur med de sammen symtoner som dig, det tog lidt over en uge, så var jeg ovenpå sådan nogenlunde.

MIn mor har også lige haft det og det varede en uge , og mange af vores venner har det også , så det er åbenbart en virus af en slags der har ramt lille Dk…

Men god bedring, og forøvrig prøvede jeg alle de husråd der lige faldt mig ind uden nogen virkning, men fik nogle hostestillende på apoteket der tog det værste så man kunne få sovet lidt…

Håber du er frisk til din udstillng søndag:)