Har problemer med at indsætte billeder

:heart_eyes:

Er det dine killinger, Luise??

Sikke en flok skønne mislinger :purple_heart:

1 Synes om

Jep alle 7 :smiley:

1 Synes om

:astonished:

Syv?!

Nu ved jeg, hvordan det er at have to :grin:

Der må være en tråd…den vil jeg lige finde :heavy_check_mark:

1 Synes om

Nu er jeg på Chrome og det virker heller ikke :thinking:

Hvilken version af iOS kører du med?

11.2

Kan godt se at der er kommet 11.2.2 nu så prøver at opdatere og se om det hjælper

Mobilen er opdateret men kan stadig ikke uploade…

Hvordan ser din skærm ud når den uploader? Hos mig viser den bare linket - jeg kan ikke se selve billede før jeg svare ? :smiley:

Det plejer den også at gøre. Men nu viser den at den uploader og så når den er færdig (før jeg trykker svar) så går den tilbage til skrivefeltet som det var før jeg forsøgte at skrive noget.

1 Synes om

Og har endda kun ISO 9 noget :joy::see_no_evil:

1 Synes om

Hmm jeg skal selv klikke tilbage på skrive feltet :thinking:

Håber Rune måske kan hitte ud af, hvad din mobil har gang i. :bebe:

At mine felter så er klasket totalt sammen har jeg lært at leve med - jeg skal ofte klikke ét par gange før jeg rammer det jeg entelig vil ramme. (der i toppen, derfor citere jeg sjældent fra mobilen, da den blot laver fed tekst osv. i stedet) :hoho:

Sådan plejer min også at se ud når jeg har uploadet et billede før jeg trykker svar, men nu går den bare tilbage til udgangspunktet uden st sætte billedet ind

Jeg har desværre ikke det store bud på hvorfor det ikke virker lige præcis for dig. Et sidste forsøg kan måske være at du kan hente discouse app’en og prøve gennem den:

Nope samme problem, selvom jeg bruger discourse.

Nå øv øv, må håbe at det løser sig selv på et tidspunkt :confused:

Mon billede er for stort til at kunne uploade :thinking: har du prøvet ét lille billede? Om den gør det samme.

Det er et billede jeg har taget med min mobil så det burde ikke være for stort…

1 Synes om

Det er lige lykkes at uploade er billede i ugekonkurrencen :smiley:

Kan så ikke her…

Hmm… måske har det noget med størrelse eller format at gøre. Her er et billede taget med min gamle iphone 5s.

hvor store i Mb er dine billeder ?