Hår vil ikke tage imod farve

Jeg har et problem med mit hår. Det er mærkeligt og nu er jeg lige blevet klippet helt korthåret fordi mit hår var ødelagt. Men mit hår vil virkelig ikke tage imod hårfarve. Jeg har prøvet mange forskellige typer. Nåede permanente, skylle ud efter noget tid og henna farver, intet bliver i håret :frowning: jeg burde nok få det farvet hos en frisør men pengene er der ikke til det. Hvad ville i gøre? :]

Hmm, jeg har lidt samme problem.
mit hår har altid taget imod farve, især rødt - men her for tiden, så er jeg ved at farve det nøddebrunt, men hænger det ved? … Nææææ …
Det er mørkt en uges tid, så tilbage til rød/brunt … Suk :frowning:

Jeg har samme problem, mit hår kan ikke binde farve særligt godt. Specielt ikke selvkøbsfarver.

Jeg må indrømmer jeg har givet op at farve det selv. Det holder så kort og er pænt så kort, hvorefter jeg ender op med noget gulerodsfarvet træls udseende slidt hår. Jeg har prøvet både med røde og brune nuancer. Afblegning virker bedre for mit hår, men jeg har ikke farve nok i ansigtet til at bære de helt lyse nuancer.

Jeg får det farvet ved frisøren når jeg synes at nu skal der ske noget, og ellers lever jeg med min naturlige leverpostejsblonde farve. Og håret er altså meget pænere og nemmere at holde når jeg ikke smækker selvkøbsfarver i det og ødelægger det.