Hårboller, eller mangel på samme

Nu har Sid jo efterhånden passeret sit første leveår, og vi har haft ham siden slutningen af februar. Og han har aldrig kastet en hårbolle op. Det har Glamour så heller ikke, men hun er jo også korthåret.

Er det egentlig normalt for en 1 årig semilanghåret bassemand? Han er bestemt kommet over den alder hvor han næsten ikke fældede! Vi har langt rødt hår over det hele.

Der har bare været så mange tråde om katte med hårboller på tværs i systemet, så nu bliver jeg helt bekymret for om han kunne finde på sådan noget.

det er normalt - flere af mine har aldrig lavet så meget som en eneste :slight_smile:

Det er jeg glad for at høre! Nogen gange kan al den her information skabe unødvendig bekymring :slight_smile:

Tja Bubbles som er perser har heller aldrig gjort det og flere af mine skovkatte gjorde det heller aldrig, men hårbollen hostes vel også kun op, hvis den ikke passere ud den anden vej ?

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;741789]Tja Bubbles som er perser har heller aldrig gjort det og flere af mine skovkatte gjorde det heller aldrig, men hårbollen hostes vel også kun op, hvis den ikke passere ud den anden vej ?

MVH
Gitte[/QUOTE]

Vores Aby hoster vel hårbolle op c.a 1 gang om måned (men nogle gange er det i forbindelse med at han sluger maden og kaster op istedet tror jeg). Vores skovdame noget sjældnere, men det sker.
Vores coon har jeg ikke set endnu.

Se her et flot aby eksemplar

Den har en lille hale og alting :høhø:

:)[QUOTE=Lis Dahlstrøm;743156]Se her et flot aby eksemplar[/QUOTE]

YUP YUP, min Lido producerer sådan nogleca. 1 gang om måneden…de ser sådan ud i hvert fald…:smiley: Har dog aldrig taget billede af det…

[QUOTE=Apollo;743194]:slight_smile:

YUP YUP, min Lido producerer sådan nogleca. 1 gang om måneden…de ser sådan ud i hvert fald…:smiley: Har dog aldrig taget billede af det…[/QUOTE]

Jeg tager billeder af næsten alt - ellers tror folk jeg er fyldt med løgn. Nej men de er ofte rare at have ser man noget tilsvarende