Hårfarve

Min erfaring med henna (som jeg brugte i adskillige år) er at det er noget mere besværligt end moderne skyllefarver. Og at det smitter af de første dage, hvis man sveder. Men farven er fin; jeg blev ofte taget for at være ægte rødhåret, fordi min hud er lys og mine øjne grønne.

Skyllefarverne er derimod superlette at bruge. Min erfaring er, at mærket er fuldstændig ligegyldigt. Jeg plejer at købe den, der er på tilbud.
Eller plejede - jeg gider nemlig ikke farve hår mere.:slight_smile: Det er i øvrigt heller ikke moderne blandt veluddannede kvinder (har jeg læst :cool:) - man vil gerne stå ved sine grå hår :ok:

Så må jeg konkludere, at jeg er umoderne :wink:

Det er endnu billigere i Flensborg :slight_smile: Jeg køber min (Schwartzkopf) i REAL til €3 :wink: (det er sådan ca 25 kr) og det er en permanent farve.

Og jeg vil gerne være umoderne hvis det betyder at jeg ikke skal ligne en gammel gråhåret madamme :wink:

Og jeg må jo så være veluddannet :tihi::tihi::tihi:

Lige for øjeblikket er mine grå hår nemlig ret synlige - men stadig kun i bunden :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;793067]Det er endnu billigere i Flensborg :slight_smile: Jeg køber min (Schwartzkopf) i REAL til €3 :wink: (det er sådan ca 25 kr) og det er en permanent farve.
[/QUOTE]

Det tror jeg gerne :slight_smile: Der var noget forleden dag om de latterligt høje leveomkostninger i Danmark og der blev det nævnt, at for hver gang en tysker brugte 104 kroner, brugte en svensker 120 - og en dansker 142 - på de samme varer.