Harj harj

Ind og ud? Så det er en fritløbende kat? Det ville jegi kke ha’ troet nogen ville la’ en Ragdoll være. MEN det kommer selvfølgelig an på hvor og hvordan man bor :slight_smile:

Haha og jeg kender godt det med at kbe legetøj i lange baner. Jeg køber stadig en masse til mine, selvom jeg godt ved de egentlig er ret konservative med hvad der kan leges med… men indimellem prøver jeg jo noget nyt, for det KU’ jo være (og det er det så som regel IKKE LOL)

Men det minder mig om jeg skal ha’ bestilt nye glimmerbolde til Ib L :slight_smile:

Jeg må indrømme jeg heller ik ville ha turde hvis jeg var hende - vores plan er helt klart at indhegne haven… Hvilket skulle være nemt nok for ham, for han kravler ikke over hendes hegn, går kun ud hvis lågen er åben! Jeg tror hun har vovet det fordi han er bange for fremmede og biler, så han går ikke bare hen til ting… Meeeen stadig! Hun har fortalt om et par gange hun måtte ud og lede efter ham fordi han gemte sig og ikke ville komme hjem…

:velkommen:
Hejsa og velkommen til. :smiley:
Når det gælder katte så er der ingen dumme spørgsmål…man kan kun blive klogere :wink:

Hejsa!
Og velkommen til, super idé med en kat, det skal i nok blive glade for:)
Han ser altså dejlig ud!
Den med legetøjet kender jeg også alt for godt:)

Velkommen til kattegale :slight_smile: