Det er spændende at se en - for mig i hvert fald - helt ny dommer Ham kunne jeg godt overveje at ønske
Jeg kommer med Thomanis Lux the Lady of Luminosity, NFO grp. VIII, kl. 11
Jeg tager nok en mere med, men skal lige lidt nærmere udstillingen, før jeg beslutter hvem det bliver.
Øj - hvis jeg kunne finde en at køre sammen med så udgifterne kun blev de halve og finde noget meget billig overnatning (alternativt en at sove ved) - så kunne jeg bestemt godt finde på at deltage der er bare for langt alene til hårlev…
Der må jeg melde fra denne gang, der skal gøres rigtig meget i haven her i foråret og sommer, og håber også på lidt killinger, så jeg har valgt at blive hjemme denne gang
Der er nu fyldt over halvvejs op og er kun plads til yderligere 101 katalognumre.
Jeg har tilmeldt
IP Dushara Cathal Caithlin (SOM-n) - Klasse 6 og veteran
Jeg kommer med den yngste og den ældste:
[B]IP S*Fridalas Qalla, nfo ns 22 i klasse 6 og så debuterer hun som Veteran (men har nok ikke en kinamands chance mod Rengars smukke oldemor Safir)
DK Thomanis Rengar the Pridestalker, nfo ns 03 24, og han debuterer i klasse 11[/B]
Der er nu kun 76 pladser tilbage.
[ATTACH=CONFIG]101139[/ATTACH]
[QUOTE=DK Thomani;1235532]Jeg kommer med Thomanis Lux the Lady of Luminosity, NFO grp. VIII, kl. 11
Jeg tager nok en mere med, men skal lige lidt nærmere udstillingen, før jeg beslutter hvem det bliver.[/QUOTE]
Valget faldt på Lux’ mor:
Thomanis Aura Dione, NFO grp. VIII, kl. 5
I må have en dejlig dag